+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

Автоматизація корпоративного харчування

Рішення для організації корпоративного харчування та роботи кейтерінгових компаній.

Корпоративне харчування 1

Робочі місця в сучасних компаніях та бізнес-центрах потребують забезпечення можливості якісного харчування співробітників. Це компонент соціальної відповідальності, створення комфортних умов роботи, турбота про здоров'я та запобігання цілої низки професійних захворювань. Є декілька способів як це зробити. Перший — повна автономія, самі готуємо, самі споживаємо. Другий — залучаємо професіоналів з організації офісного харчування або доставки обідів до офісу. Третій — користуємось послугами найближчих кафе і ресторанів. Кожен з цих способів має свої недоліки та переваги.

Завантажити буклет

 
Щоб організація харчування була перевагою роботодавця або орендодавця вкрай бажано врахувати багато параметрів:
  • якість передусім;
  • ціна (у вас працюють співробітники з різними статками);
  • гастрономічна свобода (кому м'ясо, а кому овочі);
  • апетит (комусь вистачить і пів порції, а кому “дайте дві”);
  • гастрономічні вподобання (ну не їсть людина капусту і все);
  • кількість страв на вибір (“комплексні” обіди не для всіх);
  • смаколики до кави (не провокуйте людей “бігати” по околицях в пошуках пригод).
Корпоративне харчування 2

З'ясуємо на якому ви боці?

Уявіть — ви знайшли підрядника, який готовий виконувати всі гастрономічні забаганки ваших співробітників. Розробив багатогранне меню. Збір замовлень електронною поштою, бігунками, в таблицях excel — жах на крилах ночі. Потім образи, що хтось замовляв не це, розрахунки за те що “не їв”, помилки як в замовленнях так і в доставці. А якщо хтось запізнився і залишився без обіду, або навпаки, у терміновому відрядженні і не зміг зупинити замовлення свого обіду. Тепер уявіть підрядника який готує їжу для багатьох таких офісів. Все це може звести нанівець велику ідею зробити життя колег якісніше та простіше. Що ж робити? Система jSolutions для автоматизації корпоративного харчування та кейтерінгу допоможе і в разі, коли ви тільки споживаєте смачні страви, і в разі, коли ви їх готуєте, доставляєте та годуєте працівників офісів, компаній та підприємств.

Доставка готових обідів

Схема харчування 1

Харчування на території замовника

Схема харчування 2
 

Організовуйте корпоративне харчування

Надайте можливість співробітникам робити замовлення страв дистанційно або з використанням точок швидкого обслуговування та самообслуговування (сьогодні на завтра, сьогодні на сьогодні тощо), а кухарям – оперативно отримувати замовлення на приготування та мінімізувати витрати продуктів на кухні:

  • Контролюйте усі точки обслуговування та продажу віддалено, отримуйте оперативну інформацію з робочих місць;
  • Розраховуйте та організовуйте закупівлі продуктів і товарів централізовано, контролюйте витрати на точках обслуговування та списання продукції зі складу;
  • Виконуйте калькуляцію страв для їдальні, формуйте різноманітні варіанти меню; Налаштовуйте спеціальні системи розрахунків, підлаштовуйтесь під потреби клієнтів (персональні картки, дотації, часткова оплата, комбіновані розрахунки);
  • Використовуючи можливості різних інтерфейсів (web-інтерфейс, термінал самообслуговування), реалізовуйте завдання клієнта з організації роботи як обслуговуючого персоналу, так і співробітників;
  • Отримуйте дані про витрати, продаж online, готуйте документи, чеки, контролюйте оплату.

Зручна клієнтська база, різноманітні типи меню, класифікатори, база рецептів, контроль процесів, нарахування заробітної плати, формування звітів, використання хмарних технологій, можливість інтеграції з іншими модулями роблять jSolutions ефективним рішенням для управління.

 

Облік дотацій та компенсацій на харчування

Додатково для компаній, які займаються корпоративним харчуванням, ми пропонуємо різні алгоритми для роботи з дотаціями та компенсаціями працівників. У самому простому прикладі, за допомогою нашої програми для громадського харчування ви можете розрахувати клієнта з використанням різних видів оплат, а саме – готівка, платіжна картка, талони. Також є варіант поповнення особистої картки працівника (дотації від компанії) на певну суму з метою розрахунків за харчування. У цьому випадку працівник зможе повністю використати кошти з картки, а далі — при закритті звітного періоду — буде сформований звіт, у якому буде відображено весь рух коштів за всіма працівниками з розподілом за видами оплат. Налаштування дозволяють встановити ліміти на харчування співробітників за допомогою особистих карток, наприклад, встановленням ліміту в розмірі 40 грн на день. Таким чином, якщо сума чека буде більшою за 40 грн, співробітник має доплатити решту вартості готівкою або платіжною карткою. Ліміти можуть встановлюватися також на кількість операцій за день. Функціональні можливості програмного забезпечення для їдальні jSolutions дозволяють організувати різні схеми розрахунків та забезпечувати необхідний контроль за роботою мережі.

Доставка страв та напоїв

Надайте клієнтам можливість здійснювати замовлення у режимі оnline через ваш сайт. Підвищуйте ефективність роботи операторів і менеджерів доставки. Керуйте усіма замовленнями в єдиній базі (в тому числі, у мережі закладів). Забезпечте взаємодію з кухарями або цехами. Формуйте документи за замовленнями, друкуйте чеки, розподіляйте замовлення за кур'єрами, контролюйте оплату, приймайте різні види оплати (готівка, платіжна карта тощо). Ведіть повний облік продуктів та плануйте закупки, проводьте списання використаних продуктів, формуйте звіти.

Якщо у вас є власні транспортні одиниці, використовуйте функціональні можливості софту jSolutions як для різноманітних облікових завдань управління автотранспортом (знос, акумулятори, шини, ремонти, ТО, страхові поліси тощо), так і для контролю та моніторингу переміщення транспортних одиниць на мапі.

 
Корпоративне харчування 5

Виїзне обслуговування

Працюйте в єдиній базі, структуруйте клієнтів за різними параметрами, ведіть базу локацій з графіком завантаженості, налаштовуйте різні тарифи, створюйте програми лояльності. Плануйте свої витрати та графіки заходів зручніше. Приймайте замовлення, формуйте графіки змін для персоналу. Ведіть облік та планування закупівель товарів і продуктів, виконуйте калькуляцію страв, складайте різноманітні варіанти меню (тематичні формати, кава-брейк, шведська лінія, фуршет, бенкет, коктейль, VIP). Ведіть складський облік, базу постачальників з усією контактною інформацією. Формуйте документи та звіти. Аналізуйте отримані результати та підвищуйте прибутки.

Корпоративне харчування 6

Сучасне обладнання

Хмарна система jSolutions інтегрується з різноманітним обладнанням (касові апарати, фіскальні реєстратори, чекові принтери, електронні ваги, сканери штрих-кодів, POS-термінали тощо). З більш детальним переліком ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням або запропонувати своє, і ми налаштуємо роботу системи з будь-яким іншим устаткуванням.

Корпоративне харчування 7

Автоматизація кейтерінгу

Можливість швидко та ефективно здійснювати управління бізнес-процесами у сфері послуг кейтерінгу надає головні конкурентні переваги – вчасно, ефективно, якісно. Створення єдиного інформаційного простору для всіх стаціонарних і мобільних служб кейтерінгової компанії (планування, калькуляційні картки, закупівлі, постачання, приготування, логістика) є головною складовою вашого успіху і тільки потім – смак страв, які ви пропонуєте клієнту. Система jSolutions розроблена під різні види кейтерінгу: виїзне обслуговування заходів та подій, організація харчування в офісі співробітників компаній, доставка за замовленнями тощо.

 
Завантажити буклетТестовий доступ
 


Замовити дзвiнок