+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15

CRM система

CRM система jSolutions для управління відносинами з клієнтами

jSolutions CRM 1

Хмарна CRM система jSolutions дозволяє ефективно управляти взаємовідносинами з клієнтами на всіх етапах роботи і автоматизувати бізнес-процеси маркетингу, продажів і сервісного обслуговування. Використовуючи широкий функціонал програми для запису клієнтів, ви можете управляти маркетинговими активностями, організовувати успішні продажі, контролювати роботу з клієнтом. А також збирати і накопичувати дані про потенційних клієнтів за допомогою інтеграції системи з лендінг пейдж вашого сайту.

 

Автоматизація функцій маркетингу:

  • організація роботи телемаркетингу і direct-mail націлених на просування товарів або послуг;
  • організація управління лідами, інтеграція з сайтом, для фіксації запитів потенційних клієнтів;
  • планування, контроль переговорів і співпраці із засобами масової інформації, РА, організаторами заходів та іншими контрагентами;
  • підготовка та виконання медіа-плану, облік заходів в розрізі витрати/доходи;
  • здійснення аналізу ефективності реклами та інших джерел ініціювання контактів;
  • підготовка і проведення маркетингових досліджень (підготовка і реалізація анкетувань, опитувань);
  • настройка програми лояльності та взаємодії з клієнтом, формування системи знижок;
  • формування оборотів за період у розрізі товарів/послуг, продавців і клієнтів тощо.

База даних може бути, як єдина для всієї мережі компаній, так і індивідуальна для кожної філії або дочірнього підприємства. Хмарна платформа дозволяє працювати віддалено і за допомогою різних пристроїв.

Автоматизація відділу продаж:

  • ведення деталізованої історії по роботі з контрагентами (дзвінки, зустрічі, замовлення, листування, відповідальний фахівець і т.д.);
  • ведення клієнтської бази з повною контактною інформацією (телефон, контактні особи, адреси і т.д.);
  • планування робіт індивідуально кожним співробітником, відстеження їх виконання;
  • складання плану фінансових показників з використанням «воронки продажів»;
  • створення прайсів, ведення історії цін і формування комерційних пропозицій;
  • підготовка документів та контроль їх стану (договори, рахунки) з повідомленням про оплату (система інтегрується з модулем Бухгалтерія і Склад);
  • підведення підсумків за продажем, облік отриманих коштів;
  • аналіз і оцінка ефективності роботи персоналу;
  • настройка повідомлень про різні події та заходи.

В системі є можливість розмежування доступу користувачів до інформації та створення, зміну або видалення даних. Кожному користувачеві присвоюється свій ключ (пароль) для входу в програму. Це дозволить контролювати несанкціоновані дії з боку співробітників і зменшить ризик втрати ділової інформації в процесі роботи. Менеджер завжди буде в курсі всіх подій, навіть перебуваючи у відрядженні, у відпустці або працюючи вдома онлайн через інтернет.

Автоматизація Service Desk:

  • облік вхідних звернень та контроль їх відпрацювання;
  • облік і управління рекламаціями і заявками;
  • формування завдань і контроль їх виконання;
  • забезпечення сервісним обслуговуванням клієнтів: реєстрація звернень та заявок;
  • обслуговування, облік договорів, складання графіків обслуговування і контроль їх виконання та ін.;
  • функціонал для автоматизації бізнес-процесів відповідно до стандартів ITIL/ITSM.
 
jSolutions CRM 1

Хмарна система jSolutions буде корисна не тільки підприємствам, які працюють в сферах торгівлі та надання послуг. Це можуть бути представники як малого бізнесу так і великі корпорації. Використання crm для продажів дозволить скоротити терміни відпрацювання заявок від клієнтів, поліпшить організованість робочих процесів, зменшить кількість випадків втрати інформації і за підсумком значно збільшить сукупні результати роботи компанії і дозволить вивести бізнес на новий рівень.

 

CRM модуль дозволяє налаштувати будь-яку звітність, а також підготувати індивідуальні шаблони звітів під вимоги клієнта. На підставі отриманих даних керівнику буде просто оцінити загальні результати роботи компанії і її рентабельність.

Функціонал системи дозволяє:
  • проводити аналіз і сегментацію клієнтів;
  • оцінювати показники роботи персоналу;
  • відслідковувати переваги клієнтів і кількість замовлень;
  • відслідковувати просування товарів, послуг, сервісів;
  • проводити облік проектних робіт;
  • відслідковувати всі платежі.
 

Програма обліку клієнтів jSolutions - це не тільки ефективний інструмент автоматизації бізнес-процесів в компанії, а також відмінний продукт, впровадження якого дозволить мінімізувати витрати на сукупну вартість володіння інформаційними технологіями. Ми завжди прислухаємося до побажань наших клієнтів і готові прийти на допомогу в будь-яку хвилину не тільки в вашому регіоні, а й по всій Україні. Ви можете, як купити нашу систему, так і використовувати її на правах оренди, що дозволить Вам зменшити сукупні витрати на використання CRM рішення.

Тестовий доступ