+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

IP-телефония

ip телефония для бизнеса

IP-телефонія, як "програмно-апаратний комплекс", який вбудований в CRM-систему

jSolutions ip телефония

Бути на зв'язку з ринком ваших споживачів і тими, хто може ними стати, сьогодні як ніколи просто. У житті компаній з легкістю може з'явитися набір нових дієвих інструментів продажів і маркетингу. Що для цього потрібно, так це зробити перший крок. І вже завтра, ні, сьогодні отримати нові переваги в боротьбі за гроші клієнта.

jSolutions ip 1

Що таке ip телефонія і як вона працює

IP-телефонія - телефонний зв'язок по маршрутизованому інтернет протоколу. Наша телефонія до того ж підтримує зв'язок з усіма видами телефоній: стаціонарною, мобільною, SIP-телефонією.
Щоб почати користуватися цим у себе в офісі необхідно мати доступ в інтернет, мати в наявності телефонну лінію будь-якого оператора телекомунікаційного зв'язку або sip номер і вуаля - «ви у справі». Про інтеграцію телефонії з модулями jSolutions турбуватися не потрібно, вона вже виконана. Для зниження кінцевої ціни для користувача і зниження сукупної вартості володіння ми обрали в якості платформи для віртуальної АТС рішення від Asterisk.

Система дозволяє:

  • Приймати вхідні дзвінки і виконувати вихідні дзвінки безпосередньо з програми в один клік;
  • Ідентифікувати абонента і входні номера за вашою базою клієнтів;
  • Записувати і зберігати аудіозаписи всіх розмов;
  • Зберігати історію всіх дзвінків;
  • Запобігти втраті пропущених викликів;
  • Відобразити інформацію про історію дзвінків в CRM системі;
  • Автоматично перемикати вхідний дзвінок на наступну вільну лінію;
  • Автоматично розподіляти вхідні дзвінки за шаблоном «клієнт-співробітник», «клієнт-фінансовий документ-співробітник»;
  • Переводити дзвінок на інший номер в один клік.
 
Solutions asterisk 4

Використовуючи модуль ви з легкістю зможете:

  • Вести аналітику дзвінків;
  • Створювати лід за вхідним дзвінком;
  • Виконувати швидкий пошук за номером і робити виклик абонента безпосередньо з CRM;
  • Прослухати аудіозаписи всіх розмов.

 
Тестовий доступ


Замовити дзвiнок