+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15

Програма управління готелем

Програма для готелів, хостелів, міні-готелів, баз відпочинку і пансіонатів - jSolutions
Jsolutions Отель 3

Система управління готелем, хостелом, санаторієм, базою відпочинку та іншими закладами готельного бізнесу jSolutions дозволяє вести комплексний контроль всіх бізнес-процесів закладу. Однією з основних переваг програми для готелів jSolutions є інтеграція з іншими модулями, а саме:

  • з модулем jSolutions для автоматизації ресторану, кафе, бару - для замовлення харчування в номер готелю;
  • з модулем jSolutions для клубів різної спрямованості (розважальний, спортивний, фітнес, SPA, дитячий ) - для нарахування оплати за використання додаткових послуг в рахунок за проживання.

 

Функціональні особливості хмарної системи jSolutions для ведення готельного бізнесу:

Управління номерним фондом

Створення номерного фонду готелю за типами: хостел (ліжко-місце) або готельний (номер повністю). Формування структури за поверхами, приміщеннями, графічне розташування номерів готелю на схемі. Робота з прикладами типів номерів. Можливість додавання характеристик для кожного номера в вигляді переліку меблів і обладнання із зазначенням вартості. Для кожного номера можливо додавання різних опцій щодо графіка прибирання, необхідних товарів в номері або міні-барі.

Налаштування тарифів

У розділі тарифи можливо налаштовувати ціни відповідно до сезону, кількістю гостей, кількістю додаткових місць. Вказувати перелік доступних схем по харчуванню та додаткових послуг. Крім стандартних тарифів можна створювати тарифи зі знижками для певних категорій номерів або при поселенні на певний період або дату.

Управління завантаженням номерів

Розділ дані про місця дозволяє відобразити поточний стан по всьому номерного фонду готелю. Наявність місць на вибраний період і календар завантаження з графічним відображенням в розрізі місяця. Процес бронювання номерів здійснюється із зазначенням всіх доступних для роботи тарифів, особистих даних про гостя, а також номерів рейсів і запланованого часу заїзду та виїзду. Поселення клієнта можливо як по броні, так і без неї. Для швидкого введення даних про клієнта може використовуватися сканер паспортів.

Управління комунікаціями з клієнтом

В системі є можливість роботи з побажаннями, запереченнями, скаргами клієнта через механізм рекламацій. Клієнт може залишити заявку на: будильник в призначений час, виклик таксі (до часу виїзду), сніданок в номер або хімчистку одягу.

Планування обслуговування

Для своєчасного обслуговування номерів та оптимальної завантаженості персоналу в системі є можливість встановлення планового і фактичного часу прибирання із зазначенням переліку товарів для міні-бару.

Звіти та аналітика

Формування звітів, облік безготівкових платежів по рахунках клієнтів, аналіз взаєморозрахунків, виставлення рахунків, контроль оплати/передоплати, формування звітів про фінансову діяльність готелю, доступ до архіву рахунків, зведення по наданим послугам.

Особливості системи автоматизації готелів jSolutions:
  • Єдина база даних для будь-якої кількості готелів та корпусів;
  • Облік завантаження номерного фонду;
  • Розрахунки з контрагентами та гостями;
  • Система лояльності для клієнтів (дисконтні, подарункові карти);
  • Прийом різних видів оплати: готівка, карта, дисконтна карта;
  • Формування завдань на прибирання приміщень, планування і контроль виконання робіт;
  • Інтеграція системи з сайтом готелю;
  • Можливість роботи з використанням web-інтерфейсу;
  • Інтеграція з електронними замками, турнікетами, шлагбаумами;
  • Використання електронного ключа (брелок, карта, браслет);
  • Підтримка користувачів здійснюється по всій Україні.

Автоматизовані системи управління в готелях умовно розділені на back-office і front-office. Це дозволяє розмежувати доступ до інформації і налаштувати зручну роботу всього персоналу.

Jsolutions Отель 1
Для адміністратора

Адміністратору буде зручно працювати на рецепції, де в єдиному інтерфейсі зібраний весь необхідний функціонал: аналіз всього номерного фонду; реєстрація гостей з занесенням в клієнтську базу анкетних даних; надання стандартних і додаткових послуг (ресторанне обслуговування, сніданки, послуги пральні, паркування, замовлення таксі, високошвидкісний інтернет) з можливістю поєднувати їх з основним рахунком за проживання, фіксувати передоплату за проживання. Бронювання номерів або місць з урахуванням додаткових побажань гостя, скасування броні, аналіз завантаження на майбутній період і розрахунки з гостями, за допомогою хмарної системи jSolutions, стануть оперативніше і простіше.

Для керуючого

Керуючому готелю, хостелу, міні-готелю або пансіонату, буде легко організувати роботу всього персоналу - в системі закладена можливість організації схем і змін роботи: призначення адміністраторів змін, видача карт менеджерам рецепції з налаштованим обмеженням прав доступу. Система дозволяє вести облік готівки за усіма обробленими чеками з вибіркою статистики за певним касиром; зберігати інформацію про поточний баланс грошей в касі; здійснювати видачу і прийом готівки; друкувати звіти за операціями, які були відпрацьовані. Інтеграція системи можлива з будь-яким POS-обладнанням: касові апарати, термінали для оплати картою, чекові принтери, сканери штрих-кодів, POS-термінали та інші.

З jSolutions управління хостелом стане зручніше і простіше - функціональні можливості дозволяють прискорити роботу адміністратора, покоївок і господарського відділу. Це, в свою чергу, допоможе хостелу надавати більш якісний сервіс своїм відвідувачам.

Функціонал системи також дозволяє автоматизувати пансіонат, базу відпочинку або санаторій. Керуючому буде зручно управляти завантаженістю всіх корпусів закладу в єдиній системі, планувати групові так і поодинокі бронювання. Автоматизація санаторію це відмінний інструмент управління, адже власник зможе контролювати роботу закладу комплексно на всіх рівнях з мінімальними зловживаннями з боку персоналу.

Комп'ютерна програма для управління готельним бізнесом jSolutions дозволяє вести комплексне управління діяльністю закладу, володіти оперативною інформацією, уникати впливу людського фактора і посилити конкурентні переваги на ринку.

Тестовий доступ