+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

Система управління консолідацією звітів і даних

Скоротіть час на обробку та зведення інформації
jSolutions Консолидация 1

Автоматизація звітності та зведення даних з хмарної системою jSolutions

Одним з найважливіших етапів в роботі будь-якого підприємства є підготовка, збір і зведення звітів. Консолідована звітність дозволяє побачити реальну картину результатів роботи всієї компанії в ключових показниках. Система jSolutions автоматизує процес консолідації звітності. Для власника, директора, фінансового директора, головного бухгалтера або ключових менеджерів це зручний інструмент управління, адже доступ до інформації у них є практично скрізь, де є доступ в інтернет. З даними можна працювати не тільки з робочого комп'ютера в офісі, а й онлайн з ноутбука або планшета. Крім того вам не потрібно турбуватися про захист даних, адже доступ до них здійснюється через шифруване з'єднання.

За допомогою хмарної системи jSolutions ви можете працювати з бухгалтерськими, фінансовими, управлінськими даними і формувати звіти:

Первинні — складаються на місцях бухгалтером, фінансистом або економістом. Містять первинну інформацію про статистичні дані і фінансові результати підприємства/філії/дилера/департаменту. Керуюча компанія може відразу переглядати і аналізувати дані так, як всі підрозділи працюють в єдиній базі, але з розмежуванням прав на доступ до різних розділів і записів.

Консолідовані (зведені) - формуються з отриманих первинних. Зведення даних може відбуватися на різних рівнях: в департаментах, в філіях і в материнській компанії. Система дозволяє зводити необмежену кількість звітів на різних рівнях.

Аналітичні — формуються за обраними ключовими показниками. У довільній послідовності дані з будь-яких комірок первинних і зведених звітів потрапляють в аналітичні.

Функціонал системи дозволяє автоматизувати всі етапи роботи зі звітами:
  • створюйте різні форми звітності за допомогою вбудованого редактора;
  • застосовуйте різні формули* при налаштуванні звітів (*Формули які використовуються в підготовці звітів, дозволяють шляхом математичних розрахунків з урахуванням обраних параметрів отримати потрібні значення в потрібних комірках документа);
  • використовуйте формули* для отримання значень інших звітів за поточний/попередній період;
  • налаштовуйте різні перевірки** між значеннями як всередині поточного звіту, так і між будь-якими іншими (**Система перевіряє наявність порожніх клітинок, помилкових символів і даних в комірках, а також зіставляє отримані значення);
  • проводьте коригування значень;
  • використовуйте заздалегідь налаштований шаблон для заповнення, перевірки та друку первинних звітів;
  • отримуйте зведену звітність на основі складеної первинної;
  • отримуйте дані у вигляді аналітики і моделюйте різні ситуації;
  • задавайте шаблон узгодження документа у вигляді співробітників які повинні узгодити документ/звіт або додати позначку про ознайомлення.

Працюючи з програмою для консолідації даних процес збору та зведення бухгалтерської звітності стане швидше, адже система зробить це за вас. Дані про виручку підзвітних підприємств, використання бюджету і частки нерозподіленого прибутку будуть відображатися в системі.

 
jSolutions Консолидация 2

Узгодження

У системі можливий облік узгоджень по всім створеним користувачами звітам. Всі доступні для узгодження звіти співробітник бачить у відповідному розділі. Для мінімізації людського фактора в системі можливо розмежування прав доступу для користувачів які є співробітниками різних підрозділів (бухгалтерія, адміністрація) або філій на додавання, зміну або виправлення даних. Вся підсумкова інформація зберігається в базі і закривається від редагування в рамках певного облікового періоду.

 

Зведення звітності дочірніх організацій/філій/підприємств

Підприємствам і компаніям, які мають філіальну структуру буде просто вести облік даних використовуючи модуль Консолідація системи jSolutions. Материнська компанія централізовано збирає і зводить отримані, через систему, звіти від своїх організацій. При зведенні отриманих первинних звітів система автоматично перевірить їх на відповідність сум, проводок, наявність помилок і видасть попередження, якщо такі виявляться. Фінансова служба легко і швидко зможе підготувати зведений звіт про фінансові результати і підрахувати розмір прибутку або збитку компанії за певний період. Отримавши зведені дані буде легко оцінити рентабельність інвестицій, побачити основні показники збільшення або зменшення сукупного доходу вашої фірми.

Консолідація даних декількох дочірніх фірм або великої філіальної структури яка працює по всій Україні з jSolutions стане легким процесом. В результаті, власнику буде просто проаналізувати отримані дані і оцінити ефективність роботи бізнесу.

Тестовий доступ


Замовити дзвiнок