+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15

Система управління рестораном

Підвищуйте лояльність своїх клієнтів, отримуйте кращі результати роботи співробітників, підвищуйте швидкість і якість обслуговування, збільшуйте доходи закладу.

Автоматизація ресторанного бізнесу. Програмний комплекс "jSolutions"

Автоматизація ресторану, є актуальним завданням для адміністраторів і власників закладів сфери HoReCa. Без системи управління та обліку, неможливо уявити жоден сучасний заклад. Будучи практично непомітною клієнтам закладу, система грає важливу роль в оперативності, зручності обслуговування і управлінні кафе, баром, клубом і закладами громадського харчування, які нині знову в моді.

В системі jSolutions ви знайдете саме те, що повністю відповідає потребам операторів ресторанного бізнесу від власників до офіціантів.

Автоматизація ресторанного бізнесу є лише частиною програмного комплексу, який в свою чергу інтегрований з іншими модулями: «Готель», «Спортивно-розважальний комплекс», «Нерухоме майно», «Управління доступом».

Хмарна програма jSolutions для ресторану дозволяє власникам в онлайн :

  • оптимізувати бізнес процеси;
  • вести управлінський облік;
  • формувати звітність;
  • контролювати роботу персоналу в режимі реального часу;
  • підвищити якість і скоротити час обслуговування відвідувачів;
  • управляти мережею закладів дистанційно, незалежно від їх або вашої віддаленості;
  • через інтернет створювати програми лояльності;

Програма для автоматизації кафе і ресторану умовно поділяється на фронт і бек-офіс. Робота офіціантів, барменів, кухарів, касира та адміністратора організовані у фронт-офісі програми.

jSolutions Ресторан 3

Автоматизація ресторану для закладів самообслуговування

Використовуючи спеціальне обладнання, сенсорні POS-монітори або планшети - ви можете виконати установку і організувати стійки самообслуговування відвідувачів. При замовленні автоматично роздруковується замовлення на барі/кухні. Використовуйте зручний "front-office", реалізуючи завдання коригування та управління замовленнями, формування завдань на приготування і розрахунків з клієнтами. Програма для кав'ярні, закладів швидкого харчування, кафетерію jSolutions - підвищує швидкість і якість обслуговування, використовуючи фронт-офіс в якості локального терміналу самообслуговування. Це самостійне касове місце, яке не потребує залучення додаткового персоналу. Клієнт не повинен чекати.

jSolutions Ресторан 4

Для офіціанта

Замовлення гостей реєструються за допомогою тачскрін-інтерфейсу, який включає функції:

  • швидкого обслуговування і самообслуговування (в закладах такого формату);
  • вибору позицій з графічного меню, за найменуваннями та фотографіями;
  • управління розміщенням столів у залах;
  • замовлення на певні столи;
  • друку і відправки замовлення на бар і кухню з урахуванням прохань відвідувачів;
  • формування послідовності приготування та подачі страв;
  • друку рахунку, попереднього чеку, фіскального чеку на оплату;
  • розрахунку готівкою, клубною картою;
  • запису рахунку на номер (у разі одночасної роботи з модулем Готель), або на абонемент (в разі роботи з модулем Спортивно-розважальний комплекс).

Використання планшетів на ОС Android офіціантами мінімізує помилки, підвищує якість сервісу, істотно прискорює процедуру прийому замовлень і забезпечує зворотний зв'язок, наприклад, у вигляді повідомлення про готовність замовлення.

jSolutions Ресторан 5

Для кухаря

Інтерфейс кухаря дозволяє контролювати загальну чергу страв до приготування, відстрочку, час приготування і персоналізацію запитів відвідувачів. Замовлення автоматично друкується на принтері або візуалізується на моніторі кухні. Додатково передбачена можливість відображення технології приготування, з описом процесу як приготування, так і переліку продуктів, з урахуванням доступної кількості на складі. Система дозволяє управляти статусами:

  • готую (страви, узяті в работу),
  • не готую (страви «у стопі», виключення зі списку меню позицій, які неможливо приготувати на даний момент),
  • готово (приготовані страви, готові до видачі).

jSolutions Ресторан 6

Для адміністратора

Адміністратор ресторану, бістро, фаст фуду або іншого підприємства громадського харчування здійснює:

  • складання плану і управління змінами;
  • заміну столу або офіціанта;
  • розподілення, об'єднання або видалення замовлень клієнтів з реєстрацією причин видалення;
  • формування «гарячих» пропозицій, бізнес-ланчів, корпоративів компаній і комплексних обідів;
  • бронювання столиків. Поділ вільних і зарезервованих столиків кольором, дозволяє легко орієнтуватися на графічному плані залу;
  • управляє посадкою гостей, які прийшли без попереднього резервування.

Підвищуйте якість

Мінімізуйте зловживання співробітників за рахунок розмежування прав доступу в системі. Збільшуйте оперативність обслуговування, прийому і приготування замовлень за рахунок автоматичного друку на кухні/барі.

jSolutions Ресторан 7

Бек-офіс закладу

Робота бухгалтера-калькулятора, фахівця із закупівель і керуючого - зосереджена в так званому бек-офісі, який має можливості ведення і формування:

  • калькуляційних карт з урахуванням пріоритетів взаємозамінності продуктів;
  • націнки;
  • вартості;
  • калькуляції виходу готових страв;
  • рецептури та складу;
  • енергетичної цінності порцій (жири, вуглеводи, білки);
  • типових меню на «сніданки», створення меню на «бізнес-ланчі», «бенкети»;
  • переліку закупівель під заходи і поточні потреби.

Дисконтна програма/Клубні карти

Організація дисконтної або клубної програми може істотно підвищити кількість і лояльність постійних клієнтів. В якості ідентифікатора клієнта можуть використовуватися класичні носії у вигляді карток з персоналізацією, нумерацією, штрих-кодуванням або проксіміті-ідентифікатором. Для закладів, які обслуговують відвідувачів в басейнах, фітнес залах, гірськолижних курортах передбачена персоналізація клієнта у вигляді водо- і термо-стійких браслетів. Ви керуєте мережею ресторанів, яка працює по свій Україні? Або підприємством громадського харчування іншого формату в Києві та інших великих містах? Система jSolutions вирішить нестандартні задачі і забезпечить:

  • реєстрацію карт (дисконтних/клубних/бонусних);
  • можливість встановлювати рівень знижок (накопичувальні, комбіновані та ін)
  • керування термінами дії карт і активацією;
  • управління спеціальними тарифами;
  • оповіщення власників карт, інформування про події, персональні пропозиції;
  • привітання з днем народження, святами та знаковими датами;
  • ведення історії транзакцій;

Звіти та аналітика

Ніщо не дає повнішого уявлення про те, як себе «відчуває» ваш бізнес, ніж аналітичні та оперативні звіти. Щоб аналізувати дані їх необхідно оперативно зібрати, що і є одним із завдань програми. Аналізуйте і змінюйте стратегію роботи ресторану, кафе, бару, їдальні та дані в розрізі:

  • продажів по групах меню;
  • типів оплат;
  • змін персоналу;
  • виручки офіціантів;
  • товарів на складі;
  • собівартості продуктів;
  • динаміки реалізації та доходів за період;
  • товару по різних місцях зберігання з можливістю інвентаризації та переоцінки по кожному складу окремо (в модулі Склад);
  • прибуткових/видаткових накладних (в модулі Склад);
  • актів списання, в розрізі витрачених продуктів (в модулі Склад);
  • залишків на складі з урахуванням поточної реалізації (в модулі Склад);
jSolutions Ресторан 9

Об'єднайте бізнес

Для великих готельно-ресторанних комплексів використовуйте можливості інтеграції модулів "Ресторан" і "Готель". Об'єднуйте в один рахунок вартість харчування і проживання клієнта в готелі.

Використовуйте сучасне торгове і POS-обладнання

Використовуйте POS-термінали, РРО (касові апарати та фіскальні реєстратори), комп'ютери, планшети на Android. Підключайте сканери штрих-кодів, принтери чеків, спеціалізовані ваги, електронну прохідну і електронне табелювання персоналу. Завдяки такій інтеграції з касовою програмою, збільшуйте швидкість обслуговування відвідувачів і рівень контролю персоналу. Користуйтесь «лінією підтримки». Підвищуйте ефективність праці, підвищуйте якість послуг, підвищуйте рівень обслуговування.

Обравши рішення jSolutions для ресторану ви отримаєте не тільки софт, а й найголовніше конкурентну перевагу - задоволеного клієнта.
Тестовий доступ