Новини останніх доопрацювань у системі jSolutions.
Для розсилки оповіщень та повідомлень за допомогою месенджера Viber додана можливість в якості Viber-провайдера використовувати сервіс Messaggio. Якщо клієнт захоче використовувати іншого провайдера, ми готові виконати інтеграцію за запитом.
Для відправки підготовлених у системі документів контрагентам додано перемикач "Відправка по E-mail". Якщо перемикач встановлено та друк документа виконується з виведенням на екран, тоді на екран також буде виводитися форма для заповнення параметрів відправки документа на електронну пошту, в якій за замовчуванням підставляється E-mail покупця/одержувача/контрагента, вказується тема і текст повідомлення.
Додана інтеграція модуля "Готель" з Channel Manager Yield Planet. Це дозволить готелям, хостелам та пансіонатам продавати свої послуги на профільних сайтах, зокрема, booking.com, hotels24.ua, Airbnb та ще, майже, на 400 сервісах одночасно. Channel Manager Yield Planet виступатиме як агрегатор інформації з сайтів та автоматично буде вносити дані у модуль “Готель”. В процесі синхронізації з Channel Manager Yield Planet, якщо бронювання, додається клієнтом через сайт, система автоматично підбере номер бажаної категорії та створить бронь у модулі “Готель”. Система підбирає перший-ліпший, вільний номер певної категорії на необхідні дати.
Для можливості виконувати продаж страв за різними цінами у системі виконано дооопрацювання, яке дозволяє на одну дату додати кілька цін калькуляційної карти, що діють для різних тарифів. При відображенні позицій меню в WEB-інтерфейсі, ціна позицій меню буде формуватися з урахуванням тарифу, що зазначений у налаштуваннях. Це дозволить ресторану чи кейтерінгу, користуючись однією й тією ж калькуляціною картою, одночасно продавати страви за різними тарифами на різних точках продажів.
При формуванні замовлень постачальникам додана можливість відправки документа постачальнику одразу із системи в електронному вигляді. Якщо перемикач "Відправка по E-mail" встановлено, тоді під час відправки документа на друк, на екран також буде виводитися форма для заповнення параметрів відправки документа на електронну пошту, в якій за замовчунням підставляється E-mail постачальника.
У WEB-версії системи додано вкладку "Оплата", де відображаються всі неоплачені Замовлення на харчування (за якими ще не створений Рахунок клієнта), що створені на наступні дні (на завтра та пізніше). Користувач може бачити кілька Замовлень і виконати оплату онлайн, за допомогою кредитної картки, через сервіс LiqPay.
У тачскрінах "Облік відвідувань" та "Ресепшн" на екранах продажу абонементів і квитків на кнопку продажу абонемента/квитка додано додатковий функціонал для друку та відправки інформації з системи.
Доступні такі функції:
Для розширення можливостей розсилки по базі клієнтів виконано доопрацювання щодо збільшення кількості символів для відправки SMS-повідомлень. Під час відправки SMS-повідомлень Система розбиває повідомлення на частини (не більше трьох). Загальна довжина повідомлення становить: