+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

Система управлiння коворкiнгом

Програма для антикафе, коворкінг-центрів, вільних просторів - jSolutions

jSolutions Коворкінг 1

Антикафе, коворкінг, open-space — це популярний зараз тип громадського закладу, ідея якого полягає в тому, що відвідувачі оплачують час свого перебування в ньому, до вартості якого включені додаткові сервіси: частування, розваги, wi-fi, ТВ, ігри, преса , заходи. У відвідувачів тайм-кафе більше свободи дій, ніж в ресторані або кафе - вони можуть працювати на території закладу в зручному для себе місці (coworking), заводити приємні знайомства або просто спілкуватися. Такі заклади часто проектуються у вигляді креативного вільного простору (open space), яке ідеально підходить для coworking (коворкінг).

 
Основні функціональні можливості хмарної системи jSolutions для антикафе і коворкінг:
 
  • створення різних тарифів. Використання похвилинних, погодинних тарифів. Налаштування сітки тарифів в залежності від кількості проведених годин і часу доби;
  • створення візуалізації закладу в інтерфейсі системи;
  • ведення повної інформації по клієнтам, відображення історії всіх відвідувань і витрат;
  • реєстрація і робота з довгостроковими абонементами для клієнтів, які користуються послугою коворкінг-зони або оренди приміщення;
  • бронювання місця для роботи, зони, кімнати для постійних клієнтів;
  • контроль доступу по зонам для відвідувачів (доступ зі спеціальною картою, абонементом);
  • настройка системи лояльності, що дозволяє працювати з різними знижками;
  • проведення заходів, надання додаткових послуг - оренда конференц-залів, обладнання та портативної техніки;
  • інтеграція з модулем jSolutions для ресторанів, для можливості продажу, обліку їжі і напоїв. Запис всіх витрат на карту гостя для можливості повного розрахунку при виході із закладу;
  • робота з різними ідентифікаторами - безконтактні картки, браслети, брелоки, штрих-кодові картки, квитки;
  • друк чеків, інтеграція з фіскальним і POS-обладнанням;
  • облік різних видів оплат (готівкою, карткою, дисконтною карткою, подарунковим сертифікатом);
  • друк звітів і ведення статистики за відвідуваннями закладу в розрізі послуг, що надаються. Загальний час проведений клієнтами на території клубу. Звіти по рахунках і оплатах.
 
 
jSolutions Коворкінг 2
Для адміністратора

Адміністратор коворкінгу або антикафе, працюючи за комп'ютером з системою jSolutions, зможе ефективно планувати завантаженість закладу, контролювати час перебування відвідувачів, контролювати доступ відвідувачів до певних зон або сервісів, підвищувати лояльність клієнтів за допомогою дисконтних карт, вести облік наданих послуг і оцінювати фінансові показники в кінці робочого періоду.

Модуль інтегрований з ПРРО jSolutions.

Буклет (PDF, 2.5 Mb)

 
Основна ціль системи: автоматизація open-space, антикафе, коворкінг-офису

В системі jSolutions для антикафе і коворкінг-центрів налаштовується гнучка сітка тарифів згідно приміщень, вказується вартість години в залежності від їх кількості і часу доби. При вході в заклад клієнт отримує індивідуальний ідентифікатор (карта, браслет, брелок), при видачі якого, автоматично активується таймер, який підраховує загальний час проведений на території закладу. При виході відбувається розрахунок згідно проведеного часу. Крім цього можуть надаватися послуги з оренди приміщень (конференц-залів, переговорних кімнат) і додаткових послуг (проектор, планшет, ноутбук, xbox, аерохокей). За допомогою підсумкових звітів і аналітики оцінюються фінансові показники, виводиться інформація про всі надані послуги.

Автоматизація антикафе, організація коворкінг-центру або управління тайм-кафе стане легше з jSolutions

Ваш заклад отримає сучасний і ефективний інструмент управління, який дасть більше конкурентних переваг на ринку. Обслуговування клієнтів стане більш оперативним, робота з різними звітами зручніше, а оцінка рентабельності простіше. Якщо ви власник коворкінгу або мережі антикафе або збираєтеся відкрити коворкінг-центр - наша система буде для вас дуже актуальна. Ви зможете управляти своїм бізнесом віддалено з будь-якої точки світу, де є інтернет і приймати оптимальні управлінські рішення на основі отриманих даних з системи.

Буклет Тестовий доступ
 


Замовити дзвiнок