Оновлення відбувається через інтернет і не вимагає будь-якого перевстановлення. Ви отримуєте повний контроль над процесом оновлення і можете самостійно запустити процес в будь-який зручний час.
Консультації по гарячій лінії
Звертайтесь з будь-якими питаннями щодо наших програмних продуктів і отримайте на них відповіді. Питання можна ставити як в телефонному режимі так і за допомогою електронної пошти. Режим роботи: ПН-ПТ: с 9:30 до 18:00,СБ-НД: вихідні
Гарантія на програмний продукт
Ми гарантуємо працездатність і якість наданого продукту протягом гарантійного періоду, який триває 1 рік та здійснюємо подальший супровід за додатковою угодою.
У разі використання хмарного варіанту поставки ПЗ або оренди - технічна підтримка включена у вартість. У разі купівлі ПЗ - технічна підтримка надається перший рік після покупки і продовжується за додаткову плату (35% від вартості ПЗ) за бажанням клієнта.