+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15

Управління готелем

Готельний бізнес будується з використанням сучасних трендів обслуговування та якісного надання послуг.

jSolutions Управління готелем 1

Репутація готелю залежить від багатьох факторів:


  • злагодженої роботи служби прийому та розміщення гостей (бронювання номеру, заселення/виселення гостя);
  • високого рівня обслуговування гостя під час проживання;
  • професійної підготовленості персоналу;
  • раціонального розподілення доходів;
  • надання якісних супутніх послуг (тренажерні зали, магазини, СПА-салони, виклик таксі);
jSolutions Управління готелем 2
  • управління та контролю господарською службою готелю (зменшення зловживань зі сторони персоналу, вчасне (та у достатній кількості) забезпечення номерного фонду засобами гігієни тощо;
  • забезпечення гостей якісним харчуванням;
  • ведення конкурентної цінової політики;
  • проведення ремонту номерного фонду (планового/позапланового) тощо.

 

Покращити й оптимізувати можливості управління готелем допомагає модуль Готель, який дозволяє управляючому вести і контролювати усі бізнес-процеси в одній системі та вирішувати поставлені завдання. Інтеграція з модулями, Нерухоме майно, Ресторан, Управлiння доступом