Управління приватною клінікою, медцентром, оздоровчим центром чи салоном краси вимагає не тільки підбору кваліфікованих і досвідчених медичних працівників, а й якісної і швидкої організації обслуговування клієнтів. Система jSolutions дозволяє комплексно автоматизувати всі процеси роботи клініки від ведення бази клієнтів до обліку продажів товарів і послуг.
Адміністратор або менеджер клініки, оздоровчого центру завдяки системі jSolutions зможе оперативно і ефективно планувати графік роботи персоналу (фахівців), процедурних кабінетів, лабораторії. Адміністратору буде зручно проводити запис клієнтів на консультації і процедури до певних фахівців, з урахуванням їх зайнятості. За кожним клієнтом ви можете закріпити персонального спеціаліста або лікаря. Зручний інтерфейс дозволяє відстежувати відвідування, контролювати оплату наданих послуг клієнтам.
Модуль інтегрований з ПРРО jSolutions.
Зручний web-кабінет дозволить вашому фахівцю/лікарю, використовуючи будь-який інтернет-браузер бачити всі заплановані консультації, прийоми або процедури, робити позначки про початок і завершення прийому. Дана інформація відобразиться в сітці графіка на ресепшн у адміністратора. Результати оглядів, діагностики і проведених процедур фіксуються лікарем в електронному вигляді, фахівець зможе додавати фотознімки пацієнта у його картку і відслідковувати динаміку змін. Для спрощення і прискорення роботи під кожного лікаря/фахівця може бути розроблена своя анкета прийому, яка буде більш повно відображати його спеціалізацію.
Для зручної роботи з базою клієнтів, є можливість використання IP-телефонії. Програма при отриманні вхідного дзвінка ідентифікує клієнта і показує адміністратору всю історію взаємин з ним. Всі телефонні розмови можуть бути записані в системі, і їх можна повторно прослуховувати. Усі вихідні дзвінки можна здійснювати з програми, з картки клієнта, у декілька кліків, і набирати номер телефона вручну.
Налаштуйте різні схеми оплати для фахівців вашої клініки, салону, виходячи з переліку послуг, які вони надають. Ви можете використовувати для розрахунку різні дані (кількість проведених консультацій, процедур, тривалість сеансів, виробіток та інші параметри системи).