+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15

Автоматизація бізнеса


jSolutions- це зручний інструмент ефективного управління підприємством з використанням хмарних технологій
Обирайте швидкий старт

Автоматизація процесів підприємства. Хмарна система jSolutions

У сучасному світі автоматизація процесів підприємства вимагає підходу, який дозволить залишатися конкурентоспроможними як сьогодні так і в перспективі. Тому система jSolutions створена на основі технологій "cloud computing". Автоматизація бізнес-процесів спрямована на підвищення ефективності управління, отримання швидкого результату і мінімізацію вартості володіння інформаційними технологіями (TCO, Total cost of ownership).

Використання безкоштовного програмного забезпечення

Спостерігаючи за сучасними тенденціями ринку, наша компанія, ще з моменту проектування рішення поставила собі за мету - спростити роботу клієнтам, і знизити сукупну вартість володіння ІТ (TCO). Одним з ключових чинників зниження витрат компанії є послідовний перехід до вільно розповсюджуваного ПЗ, що дає можливість відчутно скоротити витрати компаній на покупку ліцензій і робочих місць. Комп'ютерні програми, які використовуються в проектах в якості додатків, є безкоштовними і умовно-безкоштовними для комерційної діяльності.

 

Конкурентні переваги програми для бізнесу jSolutions

  • трирівневий клієнт-сервер;
  • різні варіанти (SaaS, PaaS) постачання для бізнесу;
  • робота з використанням безкоштовного програмного забезпечення і СКБД;
  • наявність різних типів клієнтів;
  • використання в якості ОС (Windows/ MacOS/ Linux);
  • сучасна СКБД PostgreSQL і засоби розробки;
  • прогнозована висока безпека передачі даних;
  • програма для автоматизації може інтегруватися з іншим ПЗ ведення обліку.
  • глобальна доступність через пристрої Android;
  • варіативність дата-центрів і серверів;
  • висока масштабованість;
  • оптимізація системи під бізнес-процеси;
  • скромні вимоги до технічних засобів і каналів зв'язку;
  • створення модулів на замовлення;
  • підтримка програми не тільки в м. Київ, а й в усіх містах України.

Кому буде корисна наша програма для автоматизації

Автоматизація бізнес-процесів за допомогою jSolutions дає можливість поетапного планування витрат і нарощування функціоналу за рахунок модульної побудови. Кожен модуль призначений для автоматизації бізнес-процесів різних сфер: малий бізнес, середній бізнес, великі компанії і бюджетні організації. Функціональна завершеність кожного модуля дозволяє використовувати їх як самостійні рішення, так і комплексно впроваджувати в довільних комбінаціях, розширюючи функціональні можливості і можливості аналізу.

Наш програмний продукт корисний:

  • Рестораторам
  • Готельєрам
  • Адміністраторам коворкінг і клубів
  • Адміністраторам готелів та ресторанів
  • Менеджерам з продажу
  • Складським логістам
  • Головним бухгалтерам
  • Бухгалтерам із зарплати
  • Бухгалтерам-калькуляторам
  • Фахівцям з персоналу та HR-менеджерам
  • Менеджерам автопідприємств і АТП
  • Маркетологам
  • Методистам навчальних закладів
  • Фахівцям з документообігу
  • Фахівцям із закупівель
  • Event-менеджерам
  • Співробітникам служби безпеки
  • Адміністраторам салонів і SPA
  • Фахівцям індустрії спорту, краси, фітнесу

 

Розробка. Технології та СКБД

Програми для бізнесу jSolutions розроблені на основі java технологій. Як сервер БД, може використовуватися будь-яка СКБД, що підтримує SQL92. Сервер БД, крім зберігання даних і об'єктів, виконує функції збереження цілісності баз. На даному етапі розвитку підтримуються дві СКБД - PostgreSQL і Oracle, але за погодженням, при необхідності і бажанні користувачів можлива адаптація й інших.

Система jSolutions має високу надійність зберігання і безпеку передачі даних:

  • З'єднання від клієнта до сервера і назад шифрується за допомогою двох алгоритмів AES і RSA. Перший використовується для шифрування, другий використовується для шифрування ключів;
  • Для кожного нового проекту на нашому сервері розгортається своя віртуальна машина, доступ до якої здійснюється через шифроване з'єднання;
  • Використовується принцип резервного копіювання та протоколювання дій користувачів;
  • Організація дискового простору у вигляді RAID масиву на швидких SAS вінчестерах дозволяє поєднати найбільшу швидкість виконання операцій читання і запису.

Різні типи візуалізації орієнтовані на різні групи користувачів:

  • Desktop (Windows/Linux/Mac) додаток;
  • Web доступ через інтернет-браузер;
  • Mobile, клієнтський додаток для мобільних Android-пристроїв.

Web-клієнт — один з інструментів клієнтського підключення до рішень компанії, більш звичний нам по роботі в Інтернеті за допомогою різних веб-браузерів. Такий додаток не потрібно встановлювати на комп'ютер – усі дії виконуються online через інтернет-браузери. Ним зручно користуватись на будь-якому комп'ютері, в момент, коли немає можливості вести роботу через персональний комп'ютер, ноутбук, або використовувати мобільний додаток. Веб-клієнт ефективно застосовується для:

  • реалізації внесення та збору інформації;
  • відображення ключових показників діяльності (dashboards, KPI);
  • вирішення специфічних завдань різного рівня, наприклад: організація інтернет-магазину, реєстрація клієнтів/співробітників, резервування товару, віддалена виписка документів, прийом замовлень виконавцями тощо.

Mobile-клієнт може використовуватись для:

  • відображення ключових показників діяльності (dashboards, KPI), в т.ч. "віджетів";
  • фіксації часу і місця розташування (наприклад, для служб кур'єрської доставки);
  • проведення соцопитувань;
  • резервування товарів тощо.

Вже незабаром комплексна автоматизація стане можливою на пристроях під управлінням ОС Android.

Клієнти