Підприємства, компанії та організації у процесі своєї діяльності стикаються з опрацюванням великого масиву документів та необхідністю ведення документообігу у електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису.
Процес документообігу в компанії сьогодні охоплює ряд процесів:
ведення обліку вхідних/вихідних документів;
ведення обліку внутрішніх документів (накази по підтриємству, акти інвентаризацій, протоколи зборів тощо);
реєстр вхідної/вихідної кореспонденці;
присвоєння вхідних/вихідних номерів документам та листам;
ведення електронного документообігу між організаціями;
впорядкування документів за категоріями;
контроль за виконанням наказів та розпоряджень;
унеможливлення доступу сторонніх осіб до документів компанії;
створення та зберігання архівів документів;
опрацювання звернень клієнтів до компанії тощо.
Використання модулю Документообіг допомагає обліковувати та систематизувати усі наявні документи, контролювати їх виконання. Модуль скорочує час на пошук потрібного документу і головне — має можливість накладати ЕЦП, адже вести електронний документообіг уже не примха компаній, а необхідність!