+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

Документообіг

Підприємства, компанії та організації у процесі своєї діяльності стикаються з опрацюванням великого масиву документів та необхідністю ведення документообігу у електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису.

Процес документообігу в компанії сьогодні охоплює ряд процесів:

  • ведення обліку вхідних/вихідних документів;
  • ведення обліку внутрішніх документів (накази по підтриємству, акти інвентаризацій, протоколи зборів тощо);
  • реєстр вхідної/вихідної кореспонденці;
  • присвоєння вхідних/вихідних номерів документам та листам;
  • ведення електронного документообігу між організаціями;
  • впорядкування документів за категоріями;
  • контроль за виконанням наказів та розпоряджень;
  • унеможливлення доступу сторонніх осіб до документів компанії;
  • створення та зберігання архівів документів;
  • опрацювання звернень клієнтів до компанії тощо.
jSolutions Документообіг 2

Використання модулю Документообіг допомагає обліковувати та систематизувати усі наявні документи, контролювати їх виконання. Модуль скорочує час на пошук потрібного документу і головне — має можливість накладати ЕЦП, адже вести електронний документообіг уже не примха компаній, а необхідність!

 



Замовити дзвiнок