+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

Кейтеринг

Програмне забезпечення для кейтерингу

Solutions catering 2

Автоматизація кейтерингових компаній та операторів виїзного харчування

Комплексна автоматизація кейтерингу - це одна зі складових якісного надання послуг клієнту. Не важливо це ситуативний кейтеринг або регулярне постачання офісів харчуванням. Автоматизація обліку підвищить ефективність роботи і достовірність даних.

Програма для кейтеринговой компанії дозволить: вести облік товарів на складі, планувати закупівлі, мінімізувати витрати, зменшити людський фактор, а також збільшити швидкість і зручність роботи всієї команди кейтерингу, тим самим підвищить якість обслуговування ваших клієнтів. Результатом такого підходу стане можливість приймати більш ефективні управлінські рішення.

Використовуючи функціонал системи автоматизації кейтерингових компаній, ви зможете:
  • формувати калькуляційні карти страв з розрахунком енергетичної цінності, собівартості, націнки і можливістю масового перерахунку вартості інгредієнтів;
  • формувати різні варіанти меню (vip, банкет, фуршет, expo, кава-брейк або комплекси);
  • автоматично збирати замовлення клієнтів (сьогодні на сьогодні або на майбутні періоди);
  • оперативно формувати завдання на виробництво;
  • планувати виїзне обслуговування або доставку обідів;
  • враховувати дотації для співробітників в рамках забезпечення обідами компанії та офіси;
  • формувати рахунки для клієнтів і контролювати їх оплату;
  • друкувати чеки продажів і формувати звіти;
  • на підставі оплачених рахунків, формувати витрати продуктів для обліку доступних продуктів на складі;
  • планувати закупівлі на підставі даних про витрату продуктів;
  • впроваджувати систему лояльності з використанням клубних/дисконтних карт або сертифікатів;
  • формувати звіти по реалізації, прибутку за будь-який заданий період.
jSolutions catering 1

Виїзне обслуговування заходів

Обслуговування виїзних заходів досить складне завдання. Потрібно врахувати всі деталі: меню, свіжість продуктів, персонал, посуд, обладнання та багато іншого. Використовуючи систему автоматизації кейтерингу, вам буде простіше і швидше сформувати меню для заходу, відправити його на виробництво і проконтролювати реальну кількість використаних продуктів. Також всі необхідні документи для взаєморозрахунків можна буде сформувати прямо з програми. Використовуючи систему обліку ви зможете знизити зловживання як з боку кухні так і з боку офіціантів.

Web-інтерфейс для збору замовлень і організації доставки

Замовлення можна здійснювати індивідуально (кожен співробітник компанії замовляє собі сам) або відповідальний менеджер робить єдине замовлення для всього офісу, або компанія робить замовлення на корпоратив. Збір замовлень відбувається швидко і зручно, а головне автоматично, завдяки web-кабінету для ваших клієнтів. Ви можете надавати можливість робити замовлення сьогодні на сьогодні, сьогодні на завтра або навіть на цілий тиждень вперед, все це можна налаштувати в системі. Всі здійснені замовлення відобразяться в програмі автоматично. Оплату свого замовлення кожен співробітник клієнта зможе самостійно проводити онлайн за допомогою банківської карти або електронного пропуску підприємства. Також, у кожного співробітника в web-кабінеті буде можливість подивитися свої витрати на харчування за обраний період. Якщо ваш клієнт централізовано сплачує замовлення своїх співробітників, можна готувати загальний рахунок на оплату за фактом або ж на передоплату. Якщо компанія дотує харчування своїх співробітників, в системі є можливість врахувати різні види дотацій.

Вашому менеджеру буде зручно працювати із замовленнями, управляти пріоритетністю їх приготування і часом видачі. При видачі готових замовлень на доставку, менеджер зможе надати кур'єру звіт за замовленнями з деталізацією (перелік і кількість замовлених страв, сума замовлення) по кожному клієнту.

 
Джейлюсюшенс для кейтерінгових компаній

Звіти та аналітика

Формуйте звіти за результатами діяльності, відстежуйте кількість реалізованих страв за встановлений період, використаних продуктів, кількість відмов. Плануйте свою роботу враховуючи отримані дані, оптимізуйте закупівлю продуктів.

Із системи можна сформувати:

  • Звіт по реалізації
  • Звіт за рахунками клієнтів
  • Звіт за видами оплат
  • Звіт по компенсації
  • Звіт за відмовами
  • Звіт за наданими послугами
  • Статистичні звіти

 
Тестовий доступЗавантажити буклет
 


Замовити дзвiнок