Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших рішень, щоб полегшити роботу наших клієнтів. Пропонуємо ознайомитись з останніми доопрацюваннями, які ми реалізували у модулях системи jSolutions.
Додана можливість при формуванні Інвентаризаційної відомості додавати позиції за допомогою сканера штрих-кодів, а також самостійно заповнювати фактичну кількість і суму товарних запасів.
Додана можливість виконувати перерахунок облікової кількості, ціни і суми в інвентаризаційних відомостях, враховуючи додані і відпрацьовані в товарних запасах документи, які були створені після формування інвентаризаційної відомості.
Реалізовано функціонал адресного зберігання товару на складі. При відпрацюванні товарних документів на Адресний склад, товар автоматично розподіляється по комірках на складі і створюється Складський ордер. Для "швидкого" оприбуткування товарів на адресну складі є можливість використовувати "безрозмірну комірку", з якої надалі можна перемістити товар по необхідним коміркам. Цей варіант підійде для користувачів, у яких за прийом товару і його розподіл на складі відповідають різні служби.
Додана можливість для касира вести роботу із загальною касою, де він зможе побачити все неоплачені рахунки клієнтів, створені на різних точках продажів, і виконати по ним оплату.
Додана можливість офіціантові, при обслуговуванні клієнтів на робочому місці, вказувати кількість гостей за столиком, переносити позиції рахунку з одного рахунку клієнта в інший в межах одного столика, а також виконувати пропорційний поділ рахунку (суми і кількості кожної позиції) між вказаною кількістю гостей або виходячи з вказаної суми.
У WEB-версії системи в вікні замовлення на харчування додано відображення інформації про енергетичну цінність страви і змісті білків, жирів і вуглеводів.
Реалізована інтеграція з сервісом SendPulse для масової відправки листів на Е-mail.
Додана можливість створювати Ліди безпосередньо з Журналу звернень.
При поселенні/бронюванні в хостелі додана можливість вибирати конкретне місце, яке буде закріплюватися за гостем.
Для приватних клінік, для спеціалістів розроблено WEB-додаток, в якому відображаються всі планові прийоми за поточним фахівця. В ході прийому пацієнта фахівець може заповнити анкету відвідування (електронну медичну карту відвідування), а також переглянути всі прикріплені файли з аналізами і медобстеження пацієнта (МРТ, УЗД та інше).
Додано функціонал закриття періоду дії клубної картки поточною датою при повному розрахунку з клієнтом і видачі йому залишку коштів з клубної картки.
Розроблено новий Touch-інтерфейс, в якому крім основних функцій, необхідних для ведення обліку відвідувань клієнтів, доданий зручний інтерфейс для виконання запису на прийом у вигляді розкладу відвідувань. Система надає можливість фарбувати відмітки з відвідинами в колір фахівця, який проводить заняття, а також встановлювати додаткові маркери і статуси, які характеризують стан відвідування.