+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

Нотатки на полях фаст-фуду

Фаст-фуд - це добре чи погано?

Поки найкращі дієтологи сперечаються про шкоду і користь фаст-фудів, армія шанувальників закладів цього формату зростає з року в рік. З безумовним плюсом такої концепції закладів, як швидке обслуговування ніхто не сперечатиметься. І чим більше місто, тим швидше діловий ритм життя. Значить, тим вище попит на «встигнути поїсти» в невеликих паузах міської суєти. Тобто, до форми питань немає. Дискусія більше зачіпає зміст. І ось тут, більшість, будучи заручниками поширених стереотипів, наповнюють цю форму виробами типу плоска булка з котлетою і соусом ... Ну звичайно не без цього, але фаст-фуд має сьогодні куди більш різноманітні форми. І вулична їжа по швидкості приготування теж вписується в концепцію швидкого харчування. Однак основною перевагою даного "фаст-фуду", в першу чергу, є стандартизація. Так, так, саме стандартизація. Щоб сьогодні ви з'їли той самий фантастично смачний млинець, який вам сподобався тиждень тому, потрібна стандартизація рецептури, якості інгредієнтів, технологічного процесу, обладнання, упаковки. А хто сказав, що це погано? Погано стає тоді, коли використовують неякісні вихідні компоненти або задекларований «благородний» склад не відповідає дійсності.

Фаст-фуд - это хорошо или плохо?

Сервіс - наше все або не наше?

Сервіс ресторану швидкого харчування тим і зручний, що левову частку сервісних рухів роблять самі відвідувачі. Від самоусвідомлення «що я з'їм» до отримання замовлення клієнт проводить у форматі «сам собі сервіс». Можливо, ви захочете його змотивувати спробувати новинку з вашого меню, але і це можна реалізувати через точку продажів, термінал самообслуговування або віддалене замовлення. Не варто забувати про програми лояльності, знижкові і бонусні програми, і, звичайно ж, комплексні меню і комплексні пропозиції. З вас, по суті, тільки чистота, порядок і охайний персонал. До речі, за статистикою, кількість конфліктних ситуацій в фаст-фуді, пов'язаних з сервісом, значно менше, ніж в класичному ресторані і все це завдяки стандартизації. Більшість конфліктів (якщо вони є) відносяться до якості і комплектації. Перетримали, засмажили, пересолили, забули покласти .... Ви будете сміятися, але вирішення питання знову впирається в стандартизацію.

Де і скільки зберігати?

Процес закупівлі і зберігання найчастіше побудований через використання складу або мережі складів. Правильно вирішивши завдання товарної логістики, ви зможете забезпечити безперебійну роботу своїх торгових точок і закладів в повному обсязі меню. Аналізуючи і оптимізуючи складські запаси на місцях, ви ліквідуєте перевантаження місць зберігання, приведете їх у відповідність з динамікою реалізації і виключите появу прострочення, яке може сформуватися в точках продажів при надмірному завантаженні. Для цього необхідно мати інструмент, який забезпечить моніторинг складських запасів, руху товару, закупівель, залишків і порівняє всі ці дії з фактичними документами. В якості вирішення можна використовувати модуль системи "jSolutions" для управління складом, як самостійно, так і як частина комплексної системи управління бізнесом.

Хто всі ці люди?

Взяти хороший, готовий персонал до себе на роботу можна. Але тут є багато «але». Ми знаємо, що за одного битого двох небитих дають. «Биті» і «терті» стоять на ринку праці дорожче і вміють більше. Уміють як в позитивному, так і в негативному сенсі. Якщо ви починаєте новий бізнес, то без готових ключових фігур буде дуже важко. А найняти тільки «профі» буде дуже дорого. Тому готуйтеся вчити, натаскувати, креативити, розбирати «польоти» (або зальоти?). І чим серйозніше ви підійдете до цього питання, тим швидше ви прийдете до стандартизації і тим швидше забезпечите належний рівень підготовки персоналу. Під час запуску, завтра? Тоді готувати персонал треба було ще тижнів зо три тому. А шукати, навіть не питайте.

Що потрібно ще?

Звичайно, необхідна ідея-концепція, яка буде задавати форму. А для утримання ще потрібна якісна реалізація ідеї, безперервні закупівлі та постачання, постачальники напівфабрикатів з репутацією або організація виробництва власних, персонал з навичками, устаткування, що забезпечує, технологічні процеси з прогнозованим обсягом виробництва ...... Цей список можна продовжувати дуже довго. Але є ще один важливий компонент, без якого якісне заклад швидкого харчування неможливо. Це - програмне забезпечення для фаст -фуд, яке повинно допомогти ефективно управляти і прискорити бізнес процеси. Якщо цей заклад швидкого самообслуговування - тоді в програмі повинен бути простий і зрозумілий інтерфейс фронт-офісу або терміналу самообслуговування, що взаємодіє з банківським pos-терміналом без сторонньої допомоги. Якщо це мережа закладів - то повинна бути консолідація даних і можливість моніторити дані в режимі реального часу. Але і це не межа мрій. Сьогодні, використовуючи хмарні технології системи автоматизації фаст фуду "jSolutions", ви зможете управляти мережею закладів в будь-який час з будь-якого місця, де є інтернет. При цьому ви зможете вибирати дата-центр, де будуть зберігатися ваші дані. Інформаційна безпека ресторану і бізнесу в цілому теж багато чого варте. Ще більшу цінність інформаційна безпека набуває, якщо ви будете розвивати бізнес, продаючи франшизу.



Замовити дзвiнок