На сьогоднішній день коворкінг, як бізнес, починає набирати обертів і стає все більш популярним. Така тенденція пояснюється тим, що все більша кількість фахівців особливо, тих які працюють в інтернеті або в IT працюють віддалено або як популярно називати на фрілансі. Не для усіх працювати вдома зручно, адже у когось діти, у когось ремонт, сусіди, тварини або інші справи, які будуть постійно відволікати від основної роботи. А якщо потрібно постійно проводити ділові зустрічі, то працювати вдома це точно не найкращий варіант. В такому випадку коворкінг, антікафе або open-space стає ідеальним варіантом для роботи, бізнес-зустрічей, проведення заходів і не тільки.
З чого починається коворкінг?
Є ідея створити ідеальне місце для роботи і натхнення, потрібно тільки правильно все реалізувати. Тож, як відкрити коворкінг? Спершу, складаємо бізнес-план, оцінюємо всі ризики і приблизне поверення своїх інвестицій. Далі вибір приміщення і його геолокація, вони грають дуже важливу роль, адже потрібен великий простір, в якому можна розмістити потрібну кількість клієнтів. Розташування має бути зі зручною транспортною розв'язкою, переважно ближче до центру, але не в перенасиченому подібними закладами місці. Далі вже потрібно попрацювати над організацією простору, поділити його на зони, облаштувати зручні робочі місця, ділянки для відпочинку і проведення заходів.
Коворкінг і його конкурентні переваги
Головна мета - залучити якомога більше відвідувачів і зробити їх постійними клієнтами. Цього домогтися можна декількома способами:
Зверніть увагу на різні додаткові послуги, які може надавати ваш open-space: оренда кімнат для переговорів або бізнес-зустрічей, конференц-зали для заходів або тренінг-зали для невеликих майстер-класів, презентацій і т.д. Зробіть потенційним клієнтам пропозицію, від якої вони не зможуть відмовитися, а сервіс цінним для них і вони залишаться з вами назавжди.
Смаколики, кава та інші бонуси
Не можна забувати про смачну їжу і якісному кави - адже відвідувачі найчастіше будуть проводити досить тривалий час на території закладу. Враховуйте смакові переваги своїх постійних клієнтів, тим самим підвищуйте їх лояльність. Розширюйте асортимент страв, десертів і напоїв, можливо, організуйте міні-кав'ярню на території антикафе. Пропонуйте додаткові знижки і бонуси, придумайте сезонні акції квитки для залучення нових клієнтів або комплексні абонементи з різним набором послуг.
Персонал — обличчя закладу
Складно не погодиться з виразом - «Зустрічають за одягом ...». Ви як власник закладу типу коворкінг або антікафе зобов'язані, потурбуєтись про гарне враження клієнтів від спілкування з вашими співробітниками. Персонал потрібно підбирати ретельно, і що важливо, потрібно займатися його навчанням і розвитком. Адміністратор некафе - це в першу чергу обличчя закладу, тому обирайте людину, яка є професіоналом у своїй справі. Варто також приділити увагу мотивації, адже це хороший прийом в управлінні персоналом, який допомагає налагодити злагоджену роботу команди.
Досконале управління — запорука успіху
Від ефективного управління та організації бізнес-процесів безпосередньо залежать і результати роботи коворкінгу, антікафе або open-space. Блокноти і файли Excel це давно вже застарілі методи обліку та фіксації інформації. На сьогоднішній день автоматизація процесів є невід'ємною частиною роботи сучасного підприємства, адже використання сучасних IT-рішень допомагає не тільки виконувати облікові завдання, а й управлінські. Підбирати програму потрібно з урахуванням ваших вимог і ресурсів. Програма для коворкінгу jSolutions володіє широким функціоналом, який дозволяє вирішити всі завдання закладів типу антікафе:
Хмарна система jSolutions це зручний і незамінний інструмент ефективного управління закладами типу коворкінг, адже ви як власник зможете контролювати роботу свого бізнесу віддалено. Доступ до всіх підсумковим даних і звітів можливий онлайн з будь-якої точки світу, де є інтернет. До того ж не обов'язково купувати систему, нею можна користуватися, оплачуючи лише так звану, оренду за рік. Такий варіант дуже зручний і досить економний для підприємців-початківців, у яких на перших єтапах роботи ще не достатньо коштів для інвестицій в автоматизацію своєї діяльності.