+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

Як організувати коворкінг і керувати ним ефективно

 
jSolutions Коворкинг 7

На сьогоднішній день коворкінг, як бізнес, починає набирати обертів і стає все більш популярним. Така тенденція пояснюється тим, що все більша кількість фахівців особливо, тих які працюють в інтернеті або в IT працюють віддалено або як популярно називати на фрілансі. Не для усіх працювати вдома зручно, адже у когось діти, у когось ремонт, сусіди, тварини або інші справи, які будуть постійно відволікати від основної роботи. А якщо потрібно постійно проводити ділові зустрічі, то працювати вдома це точно не найкращий варіант. В такому випадку коворкінг, антікафе або open-space стає ідеальним варіантом для роботи, бізнес-зустрічей, проведення заходів і не тільки.

З чого починається коворкінг?

Є ідея створити ідеальне місце для роботи і натхнення, потрібно тільки правильно все реалізувати. Тож, як відкрити коворкінг? Спершу, складаємо бізнес-план, оцінюємо всі ризики і приблизне поверення своїх інвестицій. Далі вибір приміщення і його геолокація, вони грають дуже важливу роль, адже потрібен великий простір, в якому можна розмістити потрібну кількість клієнтів. Розташування має бути зі зручною транспортною розв'язкою, переважно ближче до центру, але не в перенасиченому подібними закладами місці. Далі вже потрібно попрацювати над організацією простору, поділити його на зони, облаштувати зручні робочі місця, ділянки для відпочинку і проведення заходів.

jSolutions Коворкинг 8

Коворкінг і його конкурентні переваги

Головна мета - залучити якомога більше відвідувачів і зробити їх постійними клієнтами. Цього домогтися можна декількома способами:

  • надати максимальний набір послуг за помірну вартість;
  • попрацювати над інтер'єром, щоб він був комфортним і цікавим;
  • надати клієнтам сучасне технічне обладнання і технології (супер швидкісний інтернет, комп'ютери, мультимедія тощо);
  • попрацювати над впізнаваністю вашого закладу в колах фрілансерів, IT-фахівців і інших потенційних клієнтів;
  • виділиться серед конкурентів, представити на ринку унікальну пропозицію або перевагу;
  • організувати контроль доступу на територію або до відповідних зон;
  • організувати максимально якісне та швидке обслуговування за рахунок використання програми управління коворкінгом.

Зверніть увагу на різні додаткові послуги, які може надавати ваш open-space: оренда кімнат для переговорів або бізнес-зустрічей, конференц-зали для заходів або тренінг-зали для невеликих майстер-класів, презентацій і т.д. Зробіть потенційним клієнтам пропозицію, від якої вони не зможуть відмовитися, а сервіс цінним для них і вони залишаться з вами назавжди.

Смаколики, кава та інші бонуси

Не можна забувати про смачну їжу і якісному кави - адже відвідувачі найчастіше будуть проводити досить тривалий час на території закладу. Враховуйте смакові переваги своїх постійних клієнтів, тим самим підвищуйте їх лояльність. Розширюйте асортимент страв, десертів і напоїв, можливо, організуйте міні-кав'ярню на території антикафе. Пропонуйте додаткові знижки і бонуси, придумайте сезонні акції квитки для залучення нових клієнтів або комплексні абонементи з різним набором послуг.

jSolutions Коворкинг 5

Персонал — обличчя закладу

Складно не погодиться з виразом - «Зустрічають за одягом ...». Ви як власник закладу типу коворкінг або антікафе зобов'язані, потурбуєтись про гарне враження клієнтів від спілкування з вашими співробітниками. Персонал потрібно підбирати ретельно, і що важливо, потрібно займатися його навчанням і розвитком. Адміністратор некафе - це в першу чергу обличчя закладу, тому обирайте людину, яка є професіоналом у своїй справі. Варто також приділити увагу мотивації, адже це хороший прийом в управлінні персоналом, який допомагає налагодити злагоджену роботу команди.

Досконале управління — запорука успіху

Від ефективного управління та організації бізнес-процесів безпосередньо залежать і результати роботи коворкінгу, антікафе або open-space. Блокноти і файли Excel це давно вже застарілі методи обліку та фіксації інформації. На сьогоднішній день автоматизація процесів є невід'ємною частиною роботи сучасного підприємства, адже використання сучасних IT-рішень допомагає не тільки виконувати облікові завдання, а й управлінські. Підбирати програму потрібно з урахуванням ваших вимог і ресурсів. Програма для коворкінгу jSolutions володіє широким функціоналом, який дозволяє вирішити всі завдання закладів типу антікафе:

  • облік клієнтів;
  • облік відвідувань і витрат;
  • створення та налаштування сітки тарифів;
  • продаж і облік абонементів, квитків;
  • налаштування таймінгу для зон з погодинною оплатою;
  • система лояльності, дисконтні карти;
  • управління доступом, контроль відвідування зон або приміщень;
  • взаєморозрахунки з клієнтами (готівкою, карткою, подарунковим або акційним сертифікатом);
  • підготовка і друк чеків, документів;
  • інтеграція з обладнанням (РРО, POS, сканери, турнікети, замки тощо);
  • формування звітів (за рахунками, оплатами, відвідуваністю, послугами тощо).

Хмарна система jSolutions це зручний і незамінний інструмент ефективного управління закладами типу коворкінг, адже ви як власник зможете контролювати роботу свого бізнесу віддалено. Доступ до всіх підсумковим даних і звітів можливий онлайн з будь-якої точки світу, де є інтернет. До того ж не обов'язково купувати систему, нею можна користуватися, оплачуючи лише так звану, оренду за рік. Такий варіант дуже зручний і досить економний для підприємців-початківців, у яких на перших єтапах роботи ще не достатньо коштів для інвестицій в автоматизацію своєї діяльності.



Замовити дзвiнок