+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

Як обрати систему для автоматизації ресторану?

З питанням: "Як автоматизувати ресторан?" стикається кожен власник ресторанного бізнесу. Найчастіше ресторатори початківці не хочуть автоматизувати свій заклад зовсім і не вважають за потрібне витрачати на це гроші. Але сучасні реалії ведення бізнесу, в сфері громадського харчування, змушують бізнесмена вести облік в ресторані не просто на папері. Більшість думає, що буде користуватися excel і цього буде цілком достатньо. Але на практиці excel не дає потрібних результатів і для комплексного управління рестораном потрібно вибирати системи автоматизації ресторанного бізнесу.

Яку програму обрати для ресторана або кафе

Яку програму для ведення обліку в ресторанах краще обрати?

Програма повинна мати набір функціональних можливостей, які дозволять тримати під контролем всі бізнес-процеси, починаючи від обліку продуктів в ресторані, закінчуючи розрахунком заробітної плати співробітників. Крім того, щоб застосовувати ефективні управлінські рішення, власник повинен знати: яка виручка, який середній чек, яка страва найпопулярніша, яка витрата продуктів, які результати кожного окремого офіціанта.

Програма для автоматизації ресторану повинна мати інструменти обліку, управління, адміністрування і маркетингу.

Інструменти обліку в ресторані:

  • прихід, облік, списання продуктів;
  • формування карт страв;
  • облік виходу готової страви на підставі технологічних карт;
  • формування цін реалізації з урахуванням націнки;
  • планування закупівель з урахуванням витрат продуктів.

Інструменти управління і адміністрування:

  • формування змін роботи персоналу;
  • керування посадкою гостей;
  • бронювання столів, залів з урахуванням завантаження;
  • заміна столу, офіціанта;
  • поділ рахунків клієнтів;
  • закриття змін, формування звітів по касі.

Інструменти маркетингу:

  • впровадження програми лояльності;
  • використання подарункових сертифікатів, карт постійного клієнта;
  • проведення масових розсилок для клієнтів з системи;
  • формування сезонних меню, спец-меню, бізнес-ланчів і комплексів за індивідуальними цінами.

Набір функціоналу важливий, але також важлива і адаптивність програми, яку ви вибираєте. Не варто забувати про можливість інтеграції з сайтом вашого ресторану для замовлення їжі онлайн, підключення до програми різного устаткування, крос-платформенність програми для можливості роботи на різних пристроях.

Як організувати процес автоматизації ресторанної діяльності?

Автоматизация ресторана с jSolutions

Якщо ви перебуваєте на етапі прийняття рішення по автоматизації свого закладу, потрібно подбати про організацію процесу впровадження програмного забезпечення в процеси вашого закладу. Найкраще прописати всі етапи роботи ресторану, які потрібно налаштувати в системі. Брати участь в даному процесі самостійно або призначити старшого менеджера, відповідального від ресторану за автоматизацію буде найправильніше. Це дозволить швидше організувати персонал ресторану для проведення навчання роботі в програмі, плюс відповідальний менеджер стане так званим ментором, який в подальшому зможе навчати нових співробітників роботі з програмою.

Якщо якісно взаємодіяти з оператором системи автоматизації, налаштування бізнес-процесів в системі буде виконано швидко, правильно і буде давати результати в бік поліпшення якості обслуговування клієнтів вже на самому початку використання програмного забезпечення для ресторанів.

 

Система jSolutions для ресторанів володіє не тільки набором функціоналу, описаним вище, але і є адаптивною системою, яка інтегрується з різним торгівельним і технологічним устаткуванням. Команда професіоналів допоможе реалізувати в системі всі ваші завдання і бізнес-процеси. Детальніше про програму для автоматизації ресторану можна дізнатися тут: https://jsolutions.ua/ua/sistema-upravleniya-restoranom

 



Замовити дзвiнок