+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23

Як оптимізувати витрати на фонд оплати праці співробітників складу?

Економити хочуть усі. А ось прийняти комплекс заходів, який приведе бізнес до економії, готові далеко не всі й не відразу. Почнемо, по черзі, з підходів до логістики. Логістика ділиться на ряд базових напрямків, в т.ч. закупівельна, складська, транспортна, митна і ще можна згадати про логістику запасів. Список не повний, але цілком достатній для розуміння. Тепер подивимося, як розставлені акценти, наприклад в компанії, яка надає послуги складської логістики третім особам.

jSolutions автоматизация Склада

Безумовно, в такому випадку, треба вести облік і управління складом в розрізі та місць зберігання, і товарного сусідства, і термінів придатності, і особливих умов, і карти складу та інших атрибутів. Водночас в такій компанії використовується технологічний транспорт і місця складання замовлень. І в сукупності все це час, ресурси, гроші. А потім знову ресурси, гроші, час. Висновок очевидний. На перший погляд, щоб заощадити на ФОП, треба зменшити кількість персоналу. Супер — все здається таким простим, акценти зрозумілі. Обов'язки персоналу поєднуються, розширюються до критичного максимуму. І в час «Z» настає, звичайно ж, колапс. Годиною «Z» будемо вважати неможливість у встановлені терміни виконати зобов'язання перед клієнтами, сформувати черги, які приведуть до простоїв і втрат (прямим і непрямим) ваших клієнтів.

Що ж робити? Зайдемо з боку автоматизації.

Використання спеціалізованого обладнання (крани-штабелери, роботизовані маніпулятори тощо.) знижує витрати часу на обробку запитів і знижує кількість персоналу, який залучений до процесу. Це

Одночасно знижується вплив людського фактора. Це два. І це можна вважати величезним плюсом в організації роботи такого складу. Так, інвестиції в додаткове обладнання великі, але і конкуренція велика.

У свою чергу, шляхом підвищення точності даних знижуються і витрати. Це три.

Ви рахували скільки «помилкових» дій за добу здійснюють оператори й навантажувачі? Скільки «холостих» транспортувань, спусків, підйомів відбувається за день? Скільки часу витрачається на пошук потрібних місць зберігання? Спробуємо і в цьому випадку озброїтися автоматизацією, для цього нам знадобиться програма для ведення обліку товару і матеріальних цінностей. Але не просто ведення залишків. Залишки можна враховувати й у бухобліку. А необхідна система складського обліку, де показані місця зберігання, в т.ч. і зі спеціальним температурним режимом, ведеться карта складу, групи складів і приміщень, терміни зберігання, параметри для транспортної логістики (габарити, вага тощо), ведуться дискретні одиниці виміру товару (штуки, пакування, ящики, палети). І головне, що незалежно від кількості місць обліку, дані видно в режимі реального часу. Ну і на сьогодні можливість зберігати дані в хмарі сприймається як саме собою очевидна перевага. Саме тому автоматизація обліку товарів за допомогою системи складського обліку jSolutions буде ефективною, функціональною та не дорогою. Це чотири.

І завершити першу хвилю оптимізації можна підвищенням кваліфікації виконавців. Проведіть персоналу цільовий тренінг. Це п'ять.

jSolutions sklad

Отже, заощадити можна на впровадженні технологічної та програмної автоматизації, на використанні сучасного обладнання, на зниженні людського фактора. Але все одно залишається одне слабке місце — пікові навантаження. Керувати цим фактором можна переважно регулярним менеджментом, як зовнішнім (з партнерами), так і внутрішнім (для персоналу). Так, ми хочемо знизити витрати. Але без «пряника» в піки завантаження просто не обійтися. Рабська праця має низьку продуктивність. Тому правильна система мотивації — потужний важіль впливу. Не забувайте, що довіряти й делегувати не менш важливо, ніж контролювати. Головне, щоб правила були зрозумілі та прозорі «як зовнішні води» для всіх гравців вашої команди. У наступній статті ми розглянемо інші приклади логістичних компаній з різних сфер.



Замовити дзвiнок