+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

Як програма для готелю допоможе збільшити прибуток?

jSolutions отель 9

Кожен власник готельного бізнесу прагне збільшити його рентабельність, збільшення прибутковості і зменшення витрат. Для досягнення цих цілей можна застосовувати безліч ідей, використовувати різні способи. Одним з таких способів є автоматизація процесів в готелях. Що на наш погляд стало мало невід'ємною частиною правильного функціонування такого типу бізнесу.

Суворі реалії або нічний жах готельера

У сучасному світі вже важко уявити готель з паперовим журналом для запису гостей і бронювання номерів. Не дивлячись на розвиток готельного бізнесу, ще досить велика кількість готелів саме так і працюють. Крім того, деякі взагалі навіть не мають фіскального реєстратора і виписують чеки від руки на бланках. Жах? Не те слово! Але це, на жаль, суворі реалії готельного бізнесу в невеликих містах. До чого ж це призводить? До втрати інформації, зловживань, спекуляцій з боку персоналу, помилок адміністратора і перетині броні, невдоволеності клієнтів, зниження оперативності тощо. В результаті готель несе значні втрати, які в підсумку більше ніж те, що ви заощадите, вибравши такий варіант роботи. Не варто забувати про стрімкий розвиток ринку готельних послуг, а також про тенденції зростання платоспроможності клієнтів, тому будьте готові до цього сьогодні, щоб не залишитися осторонь завтра, чекаючи кращих часів.

Давайте розглянемо кілька сучасних принципів роботи готелів:

  • Ціна - якість. Надайте гідну якість послуг вашому гостю за адекватну ціну;
  • Персонал - ваше обличчя. Обирайте професійні кадри, але стежте за тим, щоб витрати на заробітну плату не перевищували 30% обороту готелю;
  • Облік - контроль. Ведіть облік всіх витратних матеріалів, запасів, адже це одна із статей витрат, які потрібно ретельно контролювати.
  • Автоматизація - швидкість і якість. Обслуговуйте своїх гостей оперативно, працюючи зі зручним інтерфейсом завантаження номерного фонду. Надайте клієнтові можливість забронювати номер онлайн.
  • Безпека - довіра і лояльність. Організуйте доступ в номери, на територію і парковку за спеціальними картками (ключам) з можливістю інтеграції з системою управління готелем.
Зверніть увагу, що більшість принципів може реалізувати система управління готелем. Саме тому автоматизація так необхідна. Але, звичайно ж, не варто забувати і про конкурентів, сучасні тренди і стрімкий розвиток сфери гостинності.
jSolutions отель 10

Чи достатньо офісних додатків для автоматизації готелів?

Деякі вважають що працюючи в excel, вони автоматизували готель і цього цілком достатньо, але тільки на перший погляд. Вимоги ринку до автоматизації готельного бізнесу високі, тому просто офісними додатками точно обійтися не можна. Готелю потрібна не просто таблиця для фіксації якихось даних, а повноцінна система автоматизації, яка дозволить: оперативно управляти номерним фондом, управляти тарифами, проводити касові операції та аналізувати результати роботи за певний період. Такою системою є програма для готелю jSolutions.

Функціонал програми дозволяє:

  • Формувати номерний фонд з різними категоріями і комплектацією номерів;
  • Відображати схему розміщення по корпусах, поверхах і приміщенях;
  • Налаштовувати гнучку тарифну сітку з урахуванням сезонності, включаючи додаткові послуги;
  • Управляти завантаженістю номерів, проводити групові бронювання;
  • Використовуючи схему розташування номерів, поселяти гостя з урахуванням переваг (з видом на парк, басейн, море, гори тощо.);
  • Фіксувати прохання і побажання гостей в системі з прив'язкою до номеру;
  • Фіксувати нагадування за запитом проживаючих (будильник, виклик таксі, підготовка документів для відрядження тощо.);
  • Вести роботу в розрізі співпраці з турагентствами або операторами (бронювання або поселення за туристичними путівками);
  • Вести облік погодинних і додаткових послуг, включаючи їх у вартість проживання;
  • В інтеграції з програмою для ресторану, формувати замовлення сніданків, обідів і вечерь для проживаючих і включати їх в суму за перебування;
  • Здійснювати взаєморозрахунки з гостями (готівкою, карткою, через термінал або подарунковим сертифікатом);
  • Друкувати рахунки, документи, чеки.

Сучасна система управління готелем повинна не тільки виконувати функції по роботі з номерами, а й інтегруватися з системами управління та контролю доступу, а також з бухгалтерією і сайтом готелю. Все це вміє система jSolutions для готелів, в якій є не тільки всі вище перераховані можливості, а й інструменти управління персоналом готелю. Використовуючи програму можна формувати схеми обслуговування, ремонтів та прибирання номерів з урахуванням графіка проживання в них, призначати виконавця і контролювати виконання графіка. Крім того, для зниження зловживань з боку співробітників, є можливість розмежувати права доступу як на внесення інформації в систему, так і доступу різних співробітників в госпприміщення, на склад або до каси. Використовуючи систему автоматизації готелів власник не тільки мінімізує витрати в роботі, але і контролює процеси віддалено. Можна з упевненістю сказати, що програма не тільки покращує ефективність роботи готелю, а й дозволяє збільшити прибуток. Адже завдяки налагодженим процесам, підвищується якість послуг, що надаються, швидкість обслуговування, зручність взаємодії з гостем, а в результаті збільшується лояльність клієнтів та їх кількість.



Замовити дзвiнок