+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

5 Дверей коворкінга

Безумовно, коворкінг як бізнес, починається не з вішалки, а з вибору місця, приміщення, концепції, інвестицій в реалізацію і створення сайту. І вже ось у цю атмосферу ви занурює ваших довгоочікуваних клієнтів з метою отримання вами прибутку. "Перші двері", які відкриє клієнт - це двері, що ведуть до рецепції і адміністратора. Що там? Там відкриваються гнучкі можливості бронювання, замовлень, оплати сервісів, придбання різноформатних абонементів різної тривалості. Модель розрахунків, як, правило, вибираєте ви - клієнт платить відразу, платить за фактом або розраховується за часом, проведеним у закладі. Актуальним залишається питання ідентифікації. Відвідувачів, як правило, багато або з часом буде багато і за всіма не встежити. А питання, наприклад, паління, як і раніше актуальне, оскільки палити в приміщенні публічних місць за законом заборонено. Поки клієнт палить на вулиці, його таймер, що відраховує, "час-гроші", повинен бути зупинений. Тому необхідно налагодити ідентифікацію "свій-чужий", "можна-не можна" і "старт-стоп". Як це зробити? Способів насправді багато. Наприклад, разові браслети, колір яких ви міняєте по днях тижня в хаотичному порядку. Якщо ваші клієнти більш-менш постійні, то цей спосіб не працює. А ось турнікет з електронними перепустками - класна штука! Не дуже дешево, але рівень контролю підвищується значно. Підробити пропуск або електронний браслет можливо. Але якщо технічну частину з'єднати з програмною, то ви отримаєте облік всіх клієнтів, управління програмами лояльності, продажем абонементів і разових квитків, візуальну ідентифікацію по фотографії відвідувачів на моніторі ресепшн, управління завантаженням приміщень і багато іншого. І все це в єдиній системі управління коворкінгом jSolutions.

jSolutions Коворкинг coffe

І ось ваш клієнт потрапляє всередину коворкінгу на правах гостя. І він готовий відчинити "Другі двері", які ведуть його до бадьорості, активності і виключно позитивним емоціям. Тадам! Кава і тістечка! Організація цього сервісу займає особливе місце в житті коворкінг простору. Можна відбутися безлімітним недорогим чаєм/кавою для клієнтів з невибагливим смаком або поставити кавову-машину або вендингові автомати по всій території закладу. Але за сучасним уявленням це вже моветон. Краще організувати міні-бар, де бариста творить чудеса з кави і молочної пінки, вітамінні коктейлі і корисні фреші. А можна зробити повноцінне кафе з хорошим меню і ланчами, щоб ваші відвідувачі нікуди не тікали в пошуках смачної їжі і перекусів. Включення будь-яких гастрономічних сервісів в вартість разових квитків або абонементів - одна з конкурентних переваг вашого коворкінгу. Повноцінне управління бізнес-процесами кафе можливо за допомогою модуля ресторан.

jSolutions Коворкинг 13

Давайте відкриємо "Треті двері" коворкінгу і потрапимо в ігротеку. По суті, це повинна бути ізольована зона, де учасники грають в настільні, підлогові, приставкові та онлайн ігри, не особливо стримуючи емоції. Якщо ці послуги не входять в основний тариф - приймайте доплату на стійці адміністратора, використовуючи систему "jSolutions". Тут також є сенс в організації публічних переглядів спортивних сезонних заходів. При цьому треті двері повинні бути особливими, як і саме приміщення. Акустичний комфорт інших відвідувачів недоторканний і не повинен порушуватися - інакше розбіжаться або пересваряться. А вам ні перше, ні друге ні до чого.

 

"Четверті двері" призведуть нас до конференц-сервісів. При цьому ми розуміємо, що семінар або тренінг, який там проходить, не повинен накладати незручності для інших відвідувачів та зберігати приватність. Орендувати додаткове обладнання (фліп-чарт, проектор, мікрофони, сам зал, організувати закритий кава-брейк і т.п.) звичайно неважко, а прокалькулювати витрати і розрахуватися можна на стійці адміністратора. Ми з вами пам'ятаємо, що там у нас працює програма управління коворкінгом. Управління завантаженням сервісів в системі, управління замовленнями залів зроблять ваші послуги бездоганними і точними.

jSolutions Коворкинг VIP

"П'ята двері "- не для всіх. У сенсі не всі коворкінги мають віп-сервіси у вигляді терасі на відкритому повітрі або приміщення з панорамним видовим склом. Припустимо, що це про вас. Той, хто заплатив додаткові гроші буде не в захваті від того, що всі підряд тусуються на терасі. Тому розмежування можливо з використанням системи контролю доступу в приміщення (тієї самої, яка контролює перші двері) і електронного замка (незрівнянно дешевше турнікета), який відкривається обмеженим числом пропусків ваших віп-клієнтів.

При цьому не забувайте, що зловживаннями можуть займатися не тільки відвідувачі, але і персонал. Комплексно використовуючи програму управління коворкінгом, ви з легкістю зменьшите кількість точок концентрації напруженості, розчистивши місце розвитку ідей.



Замовити дзвiнок