+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23

Дальние и зарубежные автомобильные грузоперевозки как бизнес. Что необходимо учесть?

На це питання інтернет дає різноманітні поради, статті, відео та інші рекомендації. Тому ми не будемо аналізувати бізнес-плани, схеми закупівлі автомобілів або маркетинг просування. Ми розглянемо внутрішні процеси, які дозволять зробити бізнес більш рентабельним, знизити витрати та не переплачувати там, де можна це не робити.

Перше, що потрібно зробити для ефективного управління автотранспортом, - це систематизувати дохідну і видаткову частину бізнесу і коректно зіставити їх з даними обліку.

Здавалося б, що тут такого нового? Усі це давно роблять. Але на ділі, виявляється часто не так. Які регістри обліку у вас задіяні при управлінні вантажоперевезеннями в розрізі рухомого складу, екіпажів, маршрутів? Наважуємось припустити, що далеко не всі. Розглянемо на прикладі. Екіпаж або водій вирушають з пункту «А» в пункт «Б» через три держави на тягачеві з дозволеним нормативним вантажем. Скільки коштує така поїздка для кінцевого споживача? Яка ваша планова собівартість, і яка буде фактична? Правда вони не збігаються? Почнемо з простого.

учет груза джейсолюшенс

Питання. Чи залежить (при відомому кілометраж) витрата палива від ваги автопоїзда? Звісно так. А як це врахувати? Для цього ви можете використовувати відповідні коефіцієнти. Порахувати це на калькуляторі, теж можна. Але для повної картини необхідно ці дані зіставити з безліччю інших подібних змінних величин. Наприклад, погода на маршруті. Щоб бачити вплив «снігопаду» на тривалість рейсу (а це можуть бути додаткові добові) досить буде використовувати дані погодних сервісів. Але погода змусить вас вдатися і до температурного коефіцієнта. Тому що від температури зовнішнього середовища теж залежить витрата палива. А якщо маршрут проходить через гірську місцевість - знову поправки.

jSolutions автоматизация учета авто

Подивимося на ситуацію з іншого боку. Наш передбачуваний маршрут проходить через три держави. Само собою зрозуміло, що вартість проїзду по платних дорогах та інші подібні сервіси є відносно постійними величинами. Але як бути з добовими? Адже в різних країнах рівень життя різний і, щоб забезпечити водієві, експедитору або екіпажу адекватний рівень забезпечення необхідно виходити з різних фінансових величин. Диференційовані добові дозволять вам економити, а вашим колегам не бути заручниками «єдиного» тарифу. Але як це все поєднати, якщо таких автомобілів кілька і маршрути постійно змінюються? Сьогодні - досить просто! Використання системи jSolutions дозволяє автоматизувати контроль і облік автотранспорту в розрізі безлічі параметрів.

Що ще впливає на баланс доходів і витрат?

Якщо автопарк вашого підприємства або компанії досить численний, то з'являється розбіжність між пробігом тягачів (голів) і напівпричепами / причепами автопоїздів. Виконання планового ТО може стати нераціональним через «недопробіг» або витратним через «перепробіг». Керувати подібними завданнями теж можливо з використанням програмного забезпечення обліку автотранспорту на підприємстві. Знизити витрати допоможе інтеграція і зіставлення даних між GPS-системами, даними шляхових листів і списанням ПММ (причому відразу двох видів: дизпаливо та AdBlue). І в боротьбі за економію слід не забувати й таку статтю витрат як зарплата водіїв, яка формується, як правило, на підставі даних шляхових листів з урахуванням пробігу і часу перебування за кордоном. Якщо не хочемо понести додаткові витрати, то нам слід акуратно вести дані по всім страховими полісами та контролювати терміни дії. Якщо не хочемо переплачувати аварійним службам, необхідно своєчасно міняти шини в залежності від віку та пробігу. А про заміну й обслуговування акумуляторів годі й говорити. А планування витрат на проведення ТО, теж знижує фінансове навантаження. А облік ПММ та аналіз їх споживання в різних випадках і зіставлення з даними бухобліку, дасть нове уявлення про рентабельність.



Замовити дзвiнок