+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23

Як почати заробляти більше, організовуючи корпоративне харчування компаніям, які знаходяться поруч?

Чи замислювалися власники кафе про те, щоб годувати не тільки своїх відвідувачів, а й інших клієнтів віддалено? Тобто, організувати регулярне і якісне харчування співробітникам компаній, які знаходяться територіально досить близько. Щоб налагодити процес поставки готових обідів для працівників фірм і компаній потрібно знайти клієнтів і показати їм, що це може бути легко, смачно і зручно.

 

Якщо ціновий сегмент вашого меню середній, такий варіант дуже привабливий для офісного персоналу, адже їм важливо якість за прийнятні гроші. Як налагодити процес взаємозв'язку з компанією і її співробітниками, адже їх може бути 20, а може і 520? У цій ситуації без використання системи автоматизації громадського харчування не обійтися. Починаючи від формування меню комплексних обідів або розширеного меню з можливістю вибору, до збору замовлень на харчування та розрахунки з тими, хто харчується. За допомогою функціоналу програми jSolutions ви зможете вирішити такі завдання:

  • формування калькуляцій страв, складання меню
  • облік витрат продуктів, закупівлі;
  • збір замовлень і їх обробку;
  • формування завдань на доставку;
  • підготовка чеків, рахунків тощо.
Схема замовлень харчування

Отримуйте замовлення в режимі онлайн

Клієнту завжди зручніше зробити все, як то кажуть, "не відходячи від каси" - вибрати, замовити і навіть оплатити. Така функція може стати вашою перевагою в очах клієнта. Компаніям, які замовляють обіди для своїх співробітників, не доведеться формувати замовлення і списки співробітників які харчуються вручну. Співробітники зможуть самостійно в системі вибрати страви на обід, а ви, в режимі он-лайн, побачите всі замовлення в системі і оперативно відправите завдання на кухню.

Приймайте оплату різними способами

Комусь зручно зробити передоплату, хтось захоче розрахуватися готівкою або платіжною карткою при отриманні. Не ставте своїх клієнтів в рамки, дайте їм можливість вибору, це підвищить їх лояльність і довіру до вас. Використовуючи систему організації харчування співробітників підприємств, ви зможете надати їм вибір способу оплати. Крім того, кожен зможе відстежувати і контролювати свої витрати за певний період у web-додатку.

Використовуйте якісне обладнання

Позначки на боксах - це добре, фасування у різні пакети - теж, але скрізь присутній людський фактор і не завжди кур'єр може доставити всі замовлення всім точно в руки. Бувають ситуації, коли щось переплутають і неправильно укомплектують замовлення, ще на кухні. В результаті клієнт отримає не те, що замовляв, а вам доведеться понести витрати на вирішення ситуації. Саме тому, не варто відмовлятися від сучасного обладнання на користь економії коштів, на витратах можна втратити більше ніж зекономити. Використовуйте електронні ваги і термопринтер з друком на клейкому папері, для забезпечення зручності фасування замовлень, розподілу і доставки готової їжі. Завжди зручно отримувати замовлення, яке охайно запаковане в ланч-бокси, на кожному є стікери з інформацією про кількість страв в комплекті, складники, термін придатності та ціну. Також на етикетках можна розмістити ваш логотип як додаткову рекламу.

У роботі з компаніями враховуйте дотації на харчування

Деякі роботодавці компенсують витрати співробітників на харчування, як повністю, так і за допомогою системи дотацій, тому важливо мати можливість проводити взаєморозрахунки з компанією за різними схемами. Використовуючи систему автоматизації, ви з легкістю зможете формувати рахунки на оплату, приймати оплату частинами, враховувати дотації або повну компенсацію за харчування. Крім того, до кінця розрахункового періоду надавати замовнику акти виконаних робіт.

 

Враховуйте витрати, плануйте закупівлі

Вести облік продуктів навіть за допомогою excel складно, якщо обсяги замовлень великі. Без належного контролю буде більше зловживань з боку ваших працівників, можливо навіть недостачі, які можуть вплинути на якість страв і не задовольнити замовників. Тому, краще ретельно моніторити ці процеси. Використовуючи комплексну систему автоматизації громадського харчування jSolutions, буде зручно контролювати: прихід і витрату продуктів; списання зі складу; планування закупівель; взаєморозрахунки з постачальниками; наявність відповідних документів на продукти і т.д.

Оцінюйте результати своєї роботи, приймайте стратегічні рішення

Налагодити бізнес-процеси без оцінки діяльності практично не можливо. Для цього потрібна система обліку і автоматизації процесів. За допомогою спеціалізованого рішення для управління рестораном ви зможете вести облік продажів готових обідів, формувати звіти за результатами роботи. Крім того, вам буде легко оцінити які страви користуються найбільшою популярністю серед замовлень, скорегувати обсяги закупівель продуктів виходячи з цього, а також сформувати пропозиції та програму лояльності для збільшення продажів.



Замовити дзвiнок