+38 (044) 564-77-33, +38 (095) 617-41-15, +38 (066) 986-85-23, +38 (073) 218-42-21

6 складових, які потрібно врахувати при відкритті ресторану

jSolutions Рест 9

Потрібно вміти управляти рестораном ще до його відкриття

Відкриття ресторану стало найпопулярнішим видом бізнесу для підприємців-початківців у нашій країні. І це не дивно, адже на перший погляд ресторанний бізнес зрозумілий і простий — готуй їжу, продавай, отримуй задоволеного клієнта, заробляй гроші. Але це тільки на перший погляд, адже просто відкрити заклад і готувати їжу недостатньо. Для початку потрібно визначитися з концепцією закладу, вибрати кухню, місце розташування, знайти приміщення, продумати дизайн і прорахувати приблизний бюджет на відкриття справи, помножити це все "на 2". Все це досить непросте завдання. Саме тому зараз колосальна кількість закладів закриваються, не пропрацювавши і року. Щоб відкрити ресторан і правильно ним керувати, потрібно вже бути профі в ресторанній справі, а саме: розбиратися в кухні, обладнанні, обліку, економіці та фінансах, менеджменті та психології управління персоналом.

Як відкрити ресторан? Тонкощі ресторанного бізнесу.

1. Організуйте зручність і комфорт

Перш ніж відкрити кафе або ресторан потрібно врахувати місце розташування, щоб було зручно дістатися, як на громадському транспорті, так і на машині, обрати приміщення достатнього розміру і, звичайно ж, подбати про комфорт гостей, попрацювати над дизайном і розміщенням деталей в ресторані. Не варто економити на меблях, сантехніці і витяжках. Вибирайте м'які стільці і дивани, якісну сантехніку, щоб в туалеті не був постійно зламаний кран і потужні витяжки, щоб відвідувачі насолоджувалися приємними запахами, а не димом з гриля. Також не забувайте про дрібниці: розташування джерел і яскравості світла, рослини, температуру в приміщенні, сервіровку столу тощо. Все це формує перше враження про ресторан ще до того, як клієнт спробує приготовлену вами їжу.

2. Чіпляйте, залучайте, допомагайте

Коли починаєте опрацьовувати концепцію свого закладу не забувайте про те, що потрібно продумати всі деталі, починаючи від назви і головної ідеї ресторану і закінчуючи меню і кухнею. Спочатку дайте відповідь на питання — У чому особливість мого ресторану? Яка у нього основна ідея? Чим він відрізняється від інших? Якщо ви дали відповіді на всі три питання, тільки тоді переходьте до всього іншого. Пам'ятайте, ви не просто готуєте смачну їжу і надаєте якісний сервіс. Якщо ресторан або кафе викликає емоцію, тоді можна вважати, що ви на правильному шляху. А якщо ваша концепція вирішує потребу клієнта: смачно, доступно, красиво, затишно — тоді це вже частинка успіху.

3. Дбайливо обирайте персонал

Якщо Вам здається, що одного професійного кухаря буде досить, а один грамотний адміністратор зможе навчити працювати команду молодих недосвідчених офіціантів, то ви помиляєтеся. Не варто, особливо на початковому етапі, економити на персоналі. Команда кухарів повинна бути професіоналами своєї справи. Для старту, краще найняти досвідчених працівників, так як молодому закладу дуже важливо зарекомендувати себе добре. На перших порах роботи до вашого ресторану будуть придивлятися і оцінювати ваш рівень гостинності більш скрупульозно ніж зазвичай. Саме тому зробіть початкову ставку на більш досвідчені кадри і поступово залучайте молодих, які будуть навчатися у професіоналів в процесі роботи.

4. Вчіться і набирайтеся знань ще на вчора

Боротьба ресторанного бізнесу за відвідувача стає суворішою не з кожним роком, а з кожним днем. Розвиток технологій і трендів не стоїть на місці. Ви просто не маєте права сидіти на місці і слідувати тільки дідівським принципам ведення ресторанної справи. Ваші конкуренти з кожним днем стають крутіше, креативніше, цікавіше, смачніше, економніше, соціальніше, тому потрібно стежити за тенденціями, новинками сфери гостинності, ще до того як вони стануть популярними в вашому регіоні. Будьте активні, вчіться, передавайте свій досвід, станьте не просто керівником, а наставником. Тільки так можна стати не просто успішним, а й прогресивним рестораном, що контрастує на тлі конкурентів.

5. Розумійте економіку ресторану

Кожен керівник повинен, в першу чергу, бути економічно грамотним, адже без цього не можливо побачити загальну картину справ і скласти коректний бізнес-план. Ще до відкриття закладу ви повинні прорахувати всі можливі варіанти фінансових сценаріїв закладу і продумати свою бізнес-стратегію з урахуванням ризиків і збитків. Крім того, не забувайте про оперативний облік в ресторані, адже це один з найважливіших моментів. Не пускайте ситуацію напризволяще, не кидайте все на технолога або бухгалтера — контролюйте їх роботу. Саме тому вам потрібно бути підкованим в економічних питаннях. Адже без цього буде складно виявити проблему, і в підсумку її вирішити. І ще, не забувайте ставити мету, так як безцільно прийти до позитивного результату просто неможливо.

6. Автоматизуйте процеси — управляйте легко

Автоматизація ресторанного бізнесу сьогодні більше необхідність, ніж тренд. Без програми для калькуляції страв, обліку товарів, формування замовлень, обліку реалізації - працювати практично неможливо. Вам, як власнику потрібно знати про переваги систем обліку для кафе і управління бізнес-процесами закладів: Контроль наявності і використання продуктів — зменшує кількість страв "в стопі", оптимізує закупівлю продуктів з урахуванням обсягів споживання; Швидке обслуговування — покращує комунікацію кухні і офіціантів (автоматичний друк замовлень на кухні, статуси готовності страв в системі), замовлення обробляються і готуються до видачі набагато швидше; Облік реалізації — дозволяє віддалено отримувати дані про реалізацію страв, контролювати всі точки продажів; Програма лояльності — дозволяє залучати більше клієнтів, створює умови для повторних візитів за рахунок використання карт постійного гостя, дисконтних програм, пропозицій дня, щасливих годин і т.п .; Аналіз результатів діяльності — дозволяє формувати звіти, і на підставі цих даних коригувати стратегію управління рестораном. Відмінним вибором є система jSolutions , яка дозволить повною мірою автоматизувати завдання ресторанного бізнесу, а власнику контролювати роботу свого закладу віддалено з будь-якої точки світу, де є інтернет.

jSolutions Рест 10

Підсумуємо:

Відкриття ресторану, а після успішне управління ним, це завдання не з простих. Воно посильне справжнім професіоналам, які не тільки знаються на своїй справі, а й люблять її, а також постійно вдосконалюють свої навички. Потрібно бути активним, безперервно розвиватися, вчиться на помилках і головне — задовольняти потребу клієнта.



Замовити дзвiнок